Nala Skrevet 20. august 2009 #1 Del Skrevet 20. august 2009 Oppbevarer dere tomater, poteter og løk i kjøleskap eller andre steder (i så fall hvor, kjøkkenskap, kjøkkenbenk eller hur)? Så nettopp en oversikt over hvilke varer som skulle ligge i kjøleskap, og oppfattet det sånn at verken tomater, poteter eller løk skulle det? Jeg syns tomatene er så gode når de er kalde! Hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 20. august 2009 #2 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg legger det i kjøleskapet. Poteter holder seg best når de oppbevares mørke og kaldt, løk holder seg fint uansett og tomater modner senere i kjøleskapet. Du kan egentlig legge nesten all frukt og grønt i kjøleskapet om du vil. Unntaket er bananer som ikke tåler temperaturer under 13 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ejoty Skrevet 21. august 2009 #3 Del Skrevet 21. august 2009 Har løk på kjøkkenbenken og tomat i kjøleskapet (synes også tomater er gode når de er kalde). Poteter har vi sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanilja Skrevet 22. august 2009 #4 Del Skrevet 22. august 2009 Løk har jeg i kjøleskap -tomater i en bolle på kjøkkenbenken og poteter oppbevarer jeg i et kjøkkenskap (bare sånn med forheng) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå