Nala Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Oppbevarer dere tomater, poteter og løk i kjøleskap eller andre steder (i så fall hvor, kjøkkenskap, kjøkkenbenk eller hur)? Så nettopp en oversikt over hvilke varer som skulle ligge i kjøleskap, og oppfattet det sånn at verken tomater, poteter eller løk skulle det? Jeg syns tomatene er så gode når de er kalde! Hva gjør dere?
Gjest SmallTalk Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Jeg legger det i kjøleskapet. Poteter holder seg best når de oppbevares mørke og kaldt, løk holder seg fint uansett og tomater modner senere i kjøleskapet. Du kan egentlig legge nesten all frukt og grønt i kjøleskapet om du vil. Unntaket er bananer som ikke tåler temperaturer under 13 grader.
ejoty Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Har løk på kjøkkenbenken og tomat i kjøleskapet (synes også tomater er gode når de er kalde). Poteter har vi sjeldent.
vanilja Skrevet 22. august 2009 #4 Skrevet 22. august 2009 Løk har jeg i kjøleskap -tomater i en bolle på kjøkkenbenken og poteter oppbevarer jeg i et kjøkkenskap (bare sånn med forheng)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå