Gjest Rettpåsak Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Sliter litt med søvnen, hvilke gode søvnspesialister finnes det i Oslo?
HulaHoop Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg har ingen erfaringer med søvnspesialister i Oslo, men her et et forslag. http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...list%20i%20Oslo
Gjest Rettpåsak Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Sendte epost til de for en uke siden, men har enda ikke fått svar..
Gjest SmallTalk Skrevet 29. august 2009 #7 Skrevet 29. august 2009 Sendte epost til de for en uke siden, men har enda ikke fått svar.. Men så ring, da! Mye enklere å få tak i folk på telefon enn på mail. I tillegg så unngår man misforståelser.
stjernekyss Skrevet 29. august 2009 #8 Skrevet 29. august 2009 (endret) Kanskje de sover? Dra til fastlegen din da? Det er jo ikke så vanskelig. Han eller hun har nok noen råd. Edit: Er du forresten sikker på hva søvnproblemene kommer av? Jeg vil ikke overfortolke, men å sende mail til en klinikk høres i mine ører litt spesielt ut. Understreker nok en gang fastlegen. Vær ørlig, så får du en henvisning i riktig retning Endret 29. august 2009 av stjernekyss
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå