Gå til innhold

~ Har du badet i år? ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Er litt frustrert over at jeg enda ikke har hatt en eneste dukkert i år, men det har liksom ikke passet seg slik. Dro ut på en badeplass i juli en gang, men da vi kom frem, begynnte det å regne og tordne, så det var visst ikke meningen at vi skulle få badet. Har du badet i år, og hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har badet en gang,i sjøen i Vestfold.

Det var nydelig vann.

Reiser til Hellas om 8 dager,og der skal jeg bade MASSE! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! og jeg er redd for at det skal begynne å snø før jeg får gjort det! Var på stranda en gang, og da begynte det å regne før vi kom så langt.. ellers har det vært veldig pent vær i midtukene, og kaldt ofte med regn i helgene.. når vi kan dra ut på tur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja masse! Og jeg som vanligvis ikke bader noe særlig om sommeren! Har jo vært deilig å reise ut og ta en dukkert etter jobb når det er så varmt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet masse i Hellas, det var 29 grader i vannet midt utpå sjøen :)

I Norge har jeg badet på Ingierstrand. Der var det ganske kjølig, ca 20 grader, men deilig med avkjøling i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har badet _masse_ i år! :D Og Kira er av typen som elsker vann. Badet sånn ca. nesten hver dag, er jo ikke så langt å gå til et badevann herfra. :)

Badet forskjellige steder ... Stemmerudvannet, Nøklevann, Huk og Mjøsa.

Og litt lenger vekke har jeg badet i Garnes, Skjoldbukta og Kyrkjetangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - men ikke ofte nok, og ikke i sjøen.

Mulig jeg skal kjøre og ta en svømmetur i kveld - det er jo varmt i vannet døgnet rundt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en uke på Thassos (Hellas) og badet selvfølgelig hver dag (det var man nødt til så varmt som det var der.) Ellers har jeg badet i Køge bugt (kysten mot Sverige.)

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Badet på hytta. Superdeilig!!

Blir lite her i byen, er så innmari tiltak å sykle på stranda etter jobb. Er vokst opp like ved stranda, og er så SUR på meg selv for at jeg er så tiltaksløs. Ingen sommer uten bad, det er slike opplevelser som gjør at man husker sommeren når vinteren kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har badet mange ganger om dagen i Hellas i to uker, t o m dykket. Etter jobb går venninna mi og jeg ofte på Frognerbadet og bader og soler oss. Imorgen reiser vi på hytta i Vestfold og blir der til neste søndag, så da blir d masse sjøbading igjen! Så, ja, jeg har så absolutt badet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har badet masse i år jeg. elsker å bade. har badet i ett lite vann ikke så langt fra der vi bor. det er heldigvis sjeldent det er mye folk der, men de varmeste dagene har det vært helt fult da, men det får gå. nok vann til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har badet i hele dag jeg! :briller: Dro ut med seilbåten til en venn, ankret opp uti Oslofjorden og koste oss i hele kveld med bading, reker og hvitvin. Livet kan så abolutt bli verre!

Har badet masse tidligere i år også da, men i dag har jeg nok vært mer uti vannet enn oppi båten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Har badet mye! Både i utlandet og her hjemme, og i sol og faktisk også i regnvær. Våt blir man jo uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

... ikke i sjøen her hjemme enda.. men kanskje i helgen :oops: må helst ha mangae og tyve grader jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...