Gjest laborina Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Kjæresten min (mann) har noen "spots" i underlivet som han driver og pirker på hele tiden, og som av og til da blør (jeg tror ikke de klør). Han er lite lysten på å gå til lege, men vi lurer litt på hva dette er. Har lurt litt på om det kan være vorter. Noen som har lignende erfaringer? Og ikke minst løsninger?
Snop Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Kjæresten min (mann) har noen "spots" i underlivet som han driver og pirker på hele tiden, og som av og til da blør (jeg tror ikke de klør). Han er lite lysten på å gå til lege, men vi lurer litt på hva dette er. Har lurt litt på om det kan være vorter. Noen som har lignende erfaringer? Og ikke minst løsninger? Mitt mannfolk har også det. Han dro til legen (etter et år, ettersom det ble verre) og det var kjønnsvorter. Han fikk først en krem til å smøre på som fjernet det, men det kom tilbake så nå skal han fjerne de med laser. Anbefaler virkelig at han går til lege, for dersom det er kjønnsvorter er det smittsomt. Jeg måtte også teste meg og har heldigvis ingen kjønnsvorter, men jeg kan være smittebærer nå. Kom dere til legen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå