mizlis Skrevet 7. september 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 7. september 2009 Så spennende med mensen som ikke kommer da! Syntes du skal teste igjen snart hvis tanta ikke dukker opp Jeg har jo tenkt å teste, men jeg føler meg ikke gravid eller har noe symptomer. Har bestilt gravid tester nå så de er på vei, men jeg har mensmurringer så jeg foventer at den kommer. (tanta altså) Hadde jo vært overlykkelig om jeg ble gravid nå da. Er ikke så sikker på det da. Har uansett bestilt Vitex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizlis Skrevet 14. september 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg er gravid. Jeg har bestilt, vitex, men nå trenger jeg det ikke. Tror dong quai og wild yam hjalp. Har ingen graiditetssymptomer, men er litt småkvalm nå. Er redd for svangerskap utenfor livmor fordi jeg kjenner press og menssmerter + stikkinger og vondt i den ene siden. Men håper det ikke er noe i veien med spiren. Skal til legen på onsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 14. september 2009 #23 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg er gravid. Jeg har bestilt, vitex, men nå trenger jeg det ikke. Tror dong quai og wild yam hjalp. Har ingen graiditetssymptomer, men er litt småkvalm nå. Er redd for svangerskap utenfor livmor fordi jeg kjenner press og menssmerter + stikkinger og vondt i den ene siden. Men håper det ikke er noe i veien med spiren. Skal til legen på onsdag. Gratulerer, så kjekt:) Godt at du skal til legen ettersom du har smerter. Det bør du ikke gå med for lenge. Bedre å sjekke enn å finne ut senere at noe var galt. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 14. september 2009 #24 Del Skrevet 14. september 2009 Gratulerer så utrolig mye! Det må være en fantastisk følelse! Jeg synes symptomene du nevner høres ut som helt normale symptomer på graviditet jeg da.. Tror ikke du har noen grunn til å bekymre deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizlis Skrevet 14. september 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 14. september 2009 Gratulerer så utrolig mye! Det må være en fantastisk følelse! Jeg synes symptomene du nevner høres ut som helt normale symptomer på graviditet jeg da.. Tror ikke du har noen grunn til å bekymre deg! Tusen takk for støtte og oppmuntring. Jeg er glad, men det har ikke gått opp for meg. Jeg føler meg ikke gravid. Tror fortsatt at mensen kommer. Helt uvirkelig, men jeg vet iallefall at jeg ikke er steril... Synd at jeg og kjæresten har krangla, men det ordner seg nok. Han ble glad han og. Tok en digital CB test med ukeindikator og da falt det litt mer inn at jeg er gravid. Det sto 2-3 på den. Altså 2 uker og 3 dager siden befruktning.... Får nå håpe alt annet går som det skal. I så fall kan jeg glemme eksamen i mai. God unnskyldning det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. september 2009 #26 Del Skrevet 14. september 2009 Gratulerer så mye! :hoppe: Så fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 14. september 2009 #27 Del Skrevet 14. september 2009 Gratulerer så mye Det var gøy Alt er nok som normalt tenker jeg, men skjønner at det kan være greit å få snakket med legen hvis du er urolig så man slapper man litt bedre av. Håper jeg snart kan følge i dine fotspor. Er inne i PP3 nå. Hvis jeg ikke lykkes snart kanskje jeg skal bestille meg Wild Jam jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mizlis Skrevet 15. september 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 15. september 2009 Gratulerer så mye Det var gøy Alt er nok som normalt tenker jeg, men skjønner at det kan være greit å få snakket med legen hvis du er urolig så man slapper man litt bedre av. Håper jeg snart kan følge i dine fotspor. Er inne i PP3 nå. Hvis jeg ikke lykkes snart kanskje jeg skal bestille meg Wild Jam jeg også Bare si fra om noen trenger vitex boksen. Har ikke engang hentet den på posten. Har ikke planer om å ta noe sånt om jeg ikke absolutt trenger det. Kan selge den for 150 kr... Bare si i fra damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå