snixy Skrevet 19. august 2009 #1 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg opplevde i går å miste en nær person for første gang i mitt liv. Jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan han døde, og kunne godt tenke meg å snakke med en lege om hvordan det skjedde. Ønsker ikke å utdype hva som skjedde til alle. Sov godt morfar. Du er savnet! Innlegget er endret. Kontaktannonser er ikke tillatt på Kvinneguiden. Tråden stenges. Trampe -mod- Endret 24. august 2009 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #2 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg opplevde i går å miste en nær person for første gang i mitt liv. Jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan han døde, og kunne godt tenke meg å snakke med en lege om hvordan det skjedde. Ønsker ikke å utdype hva som skjedde til alle. Er det noen snille leger her inne? Sov godt morfar. Du er savnet! Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med legene som behandlet morfaren din. Be om å få en samtale med en av dem. Det er de som vet hva som eksakt skjedde, og som kan gi deg svar på det du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg