snixy Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg opplevde i går å miste en nær person for første gang i mitt liv. Jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan han døde, og kunne godt tenke meg å snakke med en lege om hvordan det skjedde. Ønsker ikke å utdype hva som skjedde til alle. Sov godt morfar. Du er savnet! Innlegget er endret. Kontaktannonser er ikke tillatt på Kvinneguiden. Tråden stenges. Trampe -mod- Endret 24. august 2009 av Trampe
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Jeg opplevde i går å miste en nær person for første gang i mitt liv. Jeg har litt vanskelig for å forstå hvordan han døde, og kunne godt tenke meg å snakke med en lege om hvordan det skjedde. Ønsker ikke å utdype hva som skjedde til alle. Er det noen snille leger her inne? Sov godt morfar. Du er savnet! Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med legene som behandlet morfaren din. Be om å få en samtale med en av dem. Det er de som vet hva som eksakt skjedde, og som kan gi deg svar på det du lurer på.
Anbefalte innlegg