Gå til innhold

Hvis partneren skrev du er dårlig...


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Litt inspirert av de utallige han er kjedelig, han er liten, hun er prippen, hun vil ikke ditt, han nekter å datt-trådene her inne. Hvordan ville dere reagert hvis dere fant ut at partneren skrev på diverse nettfora at du er dårlig i senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt lei meg. Kanskje forbanna. Prøvd å forstått hvorfor han ikke kunne si det til meg, men måtte legget det på et nettforum. Vurdert om jeg skulle ta det opp med han eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zimri, the son of Salu

Hadde situasjonen vedvart så.. ja.. sex er kommunikasjon. Hvis problemene viser seg på flerfoldige plan i psyken så er det mye å nøste opp. Etterhvert innser man problemstilling, finner av-knappen på empatien og ser speilingen som projeksjon, siste fase er å reflektere over sine egne begrensninger.

Er man sado kan man i tillegg filosofere over div. polariteter og drøvtygge begrepet altruisme for å få litt bakkekontakt, tja.. for å forstå så må man først være i stand til å gi.

There's no pain expect in giving it all away sang Buddo på skiva Visceral Life til White Fear Chain.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget en fiktiv "damekonto" på forumet hun brukte, og postet i trådene hennes "diverse tips" (selvsagt kun grisete ting jeg liker og hun ikke likte..).

Skulle jo selvsagt vært så ond at jeg la inn en "key logger" på PC'n hennes så jeg hadde full kontroll i fremtiden. :foto:

Endret av Fjesingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt inspirert av de utallige han er kjedelig, han er liten, hun er prippen, hun vil ikke ditt, han nekter å datt-trådene her inne. Hvordan ville dere reagert hvis dere fant ut at partneren skrev på diverse nettfora at du er dårlig i senga?

Blitt lei meg og forbanna. Hadde ikke skjønt hvorfor hun ikke hadde tatt det opp direkte med meg. Eller akkurat om hun syns jeg hadde for liten penis - noe som er UMULIG at hun hadde syns :fnise: - så hadde vel det vært en ting jeg ikke kunne gjort så mye med, å sånn sett ikke hadde vært noe "poeng" å fått mitt i tryne. Men uansett bedre å fått den i tryne, enn på et nettforum. Dårlig i senga, kunne hun jo bare sagt - fortsatt helt utenkelig at hun hadde syns det - men for eksempelet sin skyld, så måtte hun jo sagt fra om dette for at jeg skulle "forbedret" meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...