Gå til innhold

Enkel brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ute etter en veldig enkel brudekjole, noe lignende denne. Vil helst ha en kjole uten slep, men har så langt ikke funnet det. Noen som har tips til hvor jeg kan lete? Har trålet mange nettsider uten å finne drømmekjolen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Monica_*
Skrevet

Har en kjole som ligner veldig.

Kjøpt på Davids Bridal i New York.

Problemet er bare at de ikke sender til utlandet, så kjenner du noen som skal til NY, får du be dem kjøpe med hjem til deg.... :-/

Skrevet

Gå på Agape og ta en titt på festkjolene, de er veldig fine og det koster kun 1000 ekstra for å få dem i hvitt.

Det har jeg gjort og fått en veldig fin og enkel kjole.

Lykke til!

Skrevet (endret)
Jeg er ute etter en veldig enkel brudekjole, noe lignende denne. Vil helst ha en kjole uten slep, men har så langt ikke funnet det. Noen som har tips til hvor jeg kan lete? Har trålet mange nettsider uten å finne drømmekjolen.

Da ville jeg definitivt tatt turen til en av norges flotte designere, som feks Iselin Engan http://www.iselinengan.com/ eller Cecilie Melli, http://ceciliemelli.com/. Der har de kjoler som er veldig enkle og flotte.

Jeg har denne som også er relativt enkel.

Endret av Musihus
Skrevet

det finnes mange kjoler uten slep, jeg prøvde minst 3-4 stykker. Hvis du ennå ikke har vært i butikker for å prøve anbefaler jeg deg det. Jeg trodde jeg ønsket meg en type kjole, men har endt opp med noe ganske annet. De fleste er flinke til å skjønne hva man kler og passer som type. Det er ikkeno forplikende med å kikke heller:)

Skrevet

Takk for gode tips alle sammen, skal sjekke ut linkene nå.

Koggos: Har ikke vært i butikker og sjekket ut enda. Bor på bygda, og det er langt til nærmeste brudekjolebutikk så jeg tenkte jeg skulle sjekke litt på nettet før jeg reiser til nærmeste butikk.

Skrevet

skjønner! Jeg kikket masse på ebay, men endte ikke opp med å kjøpe derfra. Men det er jo kanskje verdt et forsøk, man kan jo få superbillige kjoler derfra. Hvis du skal ha noe enkelt kan det lønne seg å søke på beach wedding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...