Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har brukt minipiller i et år og i løpet av tiden har jeg ikke fått mensen, det var jeg fornøyd med.

Jeg har nå for 4 uker siden byttet over til p-plaster og mandagen var uke 4, så jeg tok ikke på plaster. Jeg har ennå ikke fått mensen (det er onsdag idag).

Er det noen som har erfaring med det? Det er vel normalt at jeg ikke får mensen med engang etter så lang tid uten mensen?

en annen spørsmål, jeg har jo ikke fått mensen og jeg har ikke plasteret på meg, kan jeg da ligge med mannen min? Kan jeg bli gravid?

På mandag når jeg tar på plasteret, da trenger jeg ingen ekstra prevensjon?

Takk til alle :)

Endret av kvinne25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...