Noli Skrevet 19. august 2009 #21 Skrevet 19. august 2009 Jeg har opplevd det noen ganger jeg også, men vil ikke si noe til de jeg kjenner igjen fordi jeg ikke vil "oute" meg selv. Å si at jeg vet hvem de er uten å si hvem jeg selv er ville bare vært frekt. Folk velger jo selv hva de vil dele, ingen kan kjenne meg igjen basert på hva jeg skriver her og det er et valg jeg har tatt. Jeg synes av og til det er litt ubehagelig å vite hvem noen er uten at de vet at jeg vet, men prøver å tenke at det er i grunnen noe de har valgt selv.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #22 Skrevet 19. august 2009 Brrrr.... Jeg liker ikke tanken på å bli gjenkjent her. Ikke i det hele tatt Derfor foretrekker jeg å være gjest
Gjest Shelob Skrevet 19. august 2009 #23 Skrevet 19. august 2009 Huff, kjæresten min fant ut hvem jeg er her inne, og leste en del innlegg fra før jeg traff han. Ikke så moro. Men som noen nevner ovenfor, jeg står for det jeg har skrevet her inne, så da fikk jeg heller ta det som kom. Litt kjipt om det blir slutt og han "blåser" meg til kameratene sine.. Ikke at jeg tror det men, man vet aldri.
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #24 Skrevet 19. august 2009 jeg har en bekjent som jeg har forstått er her inne.. hva syns dere? Frekt å lese innlegg? Ja,jeg forsto hvem en person var etter lang tid. hun skrev om en del problemer i fam.,som mange her inne har skrevet om. Så skrev hun om sin mor og øvrigefam. En del av det hun skrev er så spesielt, at det gikk ikke an å ta feil. Det ble mange tråder,og hun fikk mange svar. personligheten er slik at om folk ikke er enig,så vokser historien om andre. hun har flere andre tråder om sitt vellykkede liv ellers.....
Gjest lille lo Skrevet 20. august 2009 #25 Skrevet 20. august 2009 jeg fant også helt tilfeldig en som jeg skjønte hvem var her inne, folk burde tenke seg litt om, mange legger ut for mye detaljer om livet sitt, ikke vanskelig å kjenne igjen, det reiste seg i nakkehærene når h*n gjenga en samtale med meg, jeg fant meg igjen... grøss
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #26 Skrevet 20. august 2009 jeg fant også helt tilfeldig en som jeg skjønte hvem var her inne, folk burde tenke seg litt om, mange legger ut for mye detaljer om livet sitt, ikke vanskelig å kjenne igjen, det reiste seg i nakkehærene når h*n gjenga en samtale med meg, jeg fant meg igjen... grøss samme her men det er veldig artig å lese innelggene da.. det må jeg innrømme!
Cullen Skrevet 20. august 2009 #27 Skrevet 20. august 2009 jeg har en bekjent som jeg har forstått er her inne.. hva syns dere? Frekt å lese innlegg? Nja, bare ikke ta med deg det du leser her ut på gata for å sladre og lage bøll.
angeleyes Skrevet 20. august 2009 #28 Skrevet 20. august 2009 Hvis noen kjente meg igjen her inne, ville jeg visst om det. Jeg prøver å ikke skrive noe jeg ikke kan stå for i det virkelige liv.
Colargol Skrevet 20. august 2009 #29 Skrevet 20. august 2009 (endret) Jeg har noen her inne som jeg har på facebook og på msn, men jeg har også vært moderator og ingen av disse kjenner jeg personlig. Det aner meg nok at det er noen kjente her inne -men jeg har aldri lagt skjul på at jeg har vært moderator eller at jeg leser/skriver her inne, så om noen skulle kjenne meg igjen så får det bare være. Men seff. -har jeg venner/kjente her inne som virkelig vet hvem jeg er så er det jo bare å sende en PM. Selv reflekterer jeg lite over ting som blir skrevet i form av å finne ut om jeg kjenner dem -så det må nok komme en historie rett i fanget på meg, der jeg selv kjenner alle detaljer, for at jeg skal sperre opp øynene. Endret 20. august 2009 av Colargol
juliane Skrevet 20. august 2009 #30 Skrevet 20. august 2009 Jeg vil gjerne vite det hvis noen kjenner igjen meg her inne. Jeg skriver ingenting jeg ikke står for, og jeg har noen venninner som titter innom dagboken min (uten å skrive noe), så jeg er veldig klar over at jeg ikke er anonym. Allikevel liker jeg å vite hvem som vet hva om meg. For et par år siden kjente jeg forøvrig igjen en venninne her inne pga av en morsom historie hun fortalte i en tråd ala "hva er det flaueste du har gjort", og da sendte jeg henne umiddelbart en melding om at jeg hadde oppdaget henne. Kunne ikke tenke meg å snike rundt og lese hva hun skrev når hun ikke visste om det.
Gjest EmilyLane Skrevet 23. august 2009 #31 Skrevet 23. august 2009 Om noen som kjenner meg i det virkelige liv leser mange av mine innlegg, så forstår de at det er meg. Jeg har utlevert meg endel her, men det får så være. Jeg skriver ingenting her jeg ikke står for.
Gjest Chiffon Skrevet 23. august 2009 #32 Skrevet 23. august 2009 Fant ei venninne her en gang, sa i fra for jeg syntes det ble mye greiere å lese innleggene hennes når det ikke føltes som jeg snokte.
Gjest Marianne U. Skrevet 23. august 2009 #33 Skrevet 23. august 2009 Om noen som kjenner meg i det virkelige liv leser mange av mine innlegg, så forstår de at det er meg. Jeg har utlevert meg endel her, men det får så være. Jeg skriver ingenting her jeg ikke står for. Hei, MM!!
Gjest EmilyLane Skrevet 23. august 2009 #35 Skrevet 23. august 2009 Glemte å skrive at jeg ville satt pris på om noen hadde sagt de gjenkjente meg her inne. Men noen MM er jeg iallefall ikke
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #36 Skrevet 23. august 2009 Glemte å skrive at jeg ville satt pris på om noen hadde sagt de gjenkjente meg her inne. Men noen MM er jeg iallefall ikke
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2009 #37 Skrevet 23. august 2009 Jeg har en brukerkonto som jeg sjelden bruker, for ikke å kunne bli gjenkjent. Eller, jeg kan forsåvidt godt bli gjenkjent med den brukerkontoen også, på det lille jeg skriver der. Men jeg har ikke utlevert meg selv eller mine nærmeste på noen måte som registrert bruker. Derfor skriver jeg helst som gjest, og forandrer i tillegg mange detaljer i det jeg skriver for å hindre gjenkjennelse.
Gjest salma Skrevet 23. august 2009 #38 Skrevet 23. august 2009 Man kan ikke skrive om ting som er personlige og som man ikke ville outet IRL, samtidig som man skriver gjenkjennelige historier om seg selv. Jeg skriver mye som jeg kan gjenkjennes på, derfor skriver jeg heller ikke ting som jeg ikke vil at folk jeg kjenner skal vite. Derfor spiller det ingen rolle om noen kjenner meg igjen - bare koselig det Jeg har ganske bestemte meninger IRL også så det er nok ingen som blir sjokkert når jeg tar av i debatter, dersom de kjenner meg IRL
LilleLu Skrevet 23. august 2009 #39 Skrevet 23. august 2009 Jeg håper ikke at noen kjenner meg igjen, væffal. Jeg har skrevet ting her som jeg kanskje ikke er 100% comy med at folk IRL skal vite. Jeg synes faktisk ikke at det er slik at man må kunne stå IRL for det man skriver her. Mange skriver her om problemer de nettop ikke klarer å snakke med noen om IRL, og derfor blir det litt dumt hvis noen kommer og avslører dem og så slenger det i fjeseet på dem. Jeg ville blirr kjempelei meg og også sint om noen av venne mine kom og sa "Herreguud, [navn], hvorfor skreev du sånt der inne? Herregud, du kan jo bare snakke med oss, lissom" Hvilker egentlig ikke er så usannsynlig. Folk ser nemlig ut til å ta det personlig hvis man har problemer man kanskje ikke deler med dem
Gjest salma Skrevet 23. august 2009 #40 Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg synes faktisk ikke at det er slik at man må kunne stå IRL for det man skriver her. Det er jeg forsåvidt enig i - men da må man heller ikke skrive lett gjenkjennelige historier. Endret 5. september 2009 av salma
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå