Gjest Gjest_Elly_* Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 Vet dere om noen steder man kan kjøpe gode belgiske vafler i Oslo? Helst i sentrum, men alle tips tas i mot med stor takk:)
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Byporten - i åpningen mot Oslo S v Tanum, Vita og Narvesen.
maljo Skrevet 19. august 2009 #4 Skrevet 19. august 2009 Hos Jordbærpikene, de er knallgode. Jordbærpikene Linderud Erich Morgensønsvei 38 0594 Oslo Har ikke spist de der, men her hvor jeg bor. Landsdekkende konsept.
Gjest Gjest_Elly_* Skrevet 19. august 2009 #6 Skrevet 19. august 2009 Hos Jordbærpikene, de er knallgode. Jordbærpikene Linderud Erich Morgensønsvei 38 0594 Oslo Har ikke spist de der, men her hvor jeg bor. Landsdekkende konsept. Tusen takk for innspill, men Linderud er veldig langt fra der jeg bor og et sted jeg aldri, aldri er. Ingenting i byen?
Gjest Gjest_Elly_* Skrevet 19. august 2009 #7 Skrevet 19. august 2009 Har ikke 7-eleven sånt? 7/11 og Deli de Luca sine smaker ikke som de skal.. ikke verdt det i det hele tatt. Savner boder med gooode pannekaker og belgiske vafler i Oslo. Mmmm
Amalie_85 Skrevet 19. august 2009 #8 Skrevet 19. august 2009 7/11 og Deli de Luca sine smaker ikke som de skal.. ikke verdt det i det hele tatt. Savner boder med gooode pannekaker og belgiske vafler i Oslo. Mmmm Haha....derfor de smaker dritt på jobben Jeg syns virkelig ikke de er gode og skjønner ikke hvorfor folk kjøper. Hihi
Gjest Gjest_Elly_* Skrevet 19. august 2009 #9 Skrevet 19. august 2009 Haha....derfor de smaker dritt på jobben Jeg syns virkelig ikke de er gode og skjønner ikke hvorfor folk kjøper. Hihi Nei, ikke jeg heller! Vi trenger de fabelaktige ekte belgiske vaflene!!
*Enigma* Skrevet 19. august 2009 #10 Skrevet 19. august 2009 Du vet ikke hva stedet heter? Regner med gjest mener Frésh Juice & Smoothie ut fra beskrivelsen, og jeg vet de har belgiske vafler der, men aner ikke om de er gode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå