Gå til innhold

tar allmenfag i år


NoAngel

Anbefalte innlegg

halloisen :D

jeg tar allmenfag på voksen opplæring å år, så er den saken ute av verden.. endelig.

men jeg er helt blank på hva jeg skal søke på til neste år!!

eneste jeg virkelig vil gå for å bli er dyrlege-

men det er ikke aktuelt grunnet barn og at flytting ikke er aktuelt..

noen her som vil fortelle litt om hva dere jobber med? noe som dere trives med og finner spennende?

trenger noen gode forslag, så jeg blir litt mer inspirert til å fullføre dette med gode karakterer og har et mål ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å si når vi ikke vet hva annet du interesserer deg for. :)

Kunne du tenkt deg en kontorjobb? Lærerjobb? Barnehage? Vernepleier? Sykepleier? Noe mer realfagorientert og praktisk som tømrer, elektriker eller rørlegger? Privat eller offentlig sektor?

Hvis du sier litt mer om hva du kunne tenke deg, så kan det være lettere å finne ut hva som høres interessant ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker dyr.. det er vel min stoooore lidenskap.

jordmor er også en drøm.. men da må jeg innom sykepleien?

det viktigste er vel egentlig at jeg finner en skole som er i nærheten..

og da blir det nok litt færre valg muligheter..

tenker i første omgang ikke på skole som innebærer 2 år på skole og 2 år som lærling.. har rett å slett ikke råd til å være lærling :(

og siden jeg tar allmen i år, så trenger jeg jo ikke gå yrkes orientert fag heller? da er jo studie kompetansen i boks..

eller? :S

er helt grønn jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du må ta en skole som er i nærheten - hvilke valgmuligheter har du da, reelt sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cata,

har noen venner som har tatt dette, og sliter stort med å få jobb.. men det kan jo forandre seg..

jeg aner ikke hvilke skoler som er i nærheten.. googlet litt, fant bare lærer høgskolen.. det er ikke aktuelt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...