Gå til innhold

Operasjon av underbitt..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heii..

Jeg har nå satt i gang prosessen mot en operasjon av kjeven min! Jeg er født med underbitt, og føler det er på tide å gjøre noe med det i en alder av 24år! Jeg har masse spørsmål, er kjempe spent og nervøs, så lurer på om det er noen her som har vært gjennom en slik operasjon? Lyst å fortelle om den? Hvilken forberedelser det ble gjort på forhånd? Hvordan var du etter operasjonen? Angrer du? Fornøyd? Har ansiktet ditt forandret seg? Har såååå masse spørsmål!! :-)

Håper på masse svar! =) På forhånd, Thank you!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan egentlig ikke svare så veldig godt, men jeg har en fjern venninne som gjorde dette for noen år siden. Hun var 21 når hun gjorde det.

Hun angrer ihvertfall ikke en dag på at hun gjorde det. Bittfeilen er borte, nå kan hun faktisk bite over en salami skive, det kunne hun ikke før. Ansiktet er ganske så forandret, men det er ikke noe problem å se at det er henne.

Husker hun var ganske hoven i noen uker, og hun hadde vondt. Men det var overkommelig.

Skrevet

Spennende!!!! :-) Gleder meg som en unge!! Er litt mer skeptisk på den strengen jeg må gå med.. Og redd for hvor lenge.. Ble ansiktet hennes forbedret liksom? Eller liten forandring? Jeg er redd for at mye blir forandret! :-/

Takk for svar forresten!! =)

Skrevet

Jeg synes hun ble mye forandret, men fortsatt like pen. Utrolig hvor mye underbitt/overbitt har å si for hvordan man ser ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...