Gå til innhold

~ Idiotisk av Unge Høyre ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Noen som så på nyhetene igår. Så bare med et halvt øye, men tror jeg fikk det riktig med meg... En representant for "Unge Høyre" gikk rundt i Oslo og delte ut gratis mobiltelefon til ungdommer som var villige til å tatovere "Unge Høyre"-logoen på skulderen...

Sikkert glad for å ha den der når du har fylt 60... Dessuten synes jeg det er moralsk forkastelig å lokke ungdom til å ta en slik avgjørelse, med en mobiltelefon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Ja, den skulle helst være på et så synlig sted som mulig.

Helt på trynet spør du meg. Noen ganger skal ungdomspartiene være så innmari kule, det kan bli litt mye en gang i blant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg svært tvilende til om dette er et offisielt Høyre-tiltak.

Er du sikker på at det ikke dreier seg om en litt forskrudd Høyre-sympatisør, på helt privat initiativ?

Hvis dette er noe Høyre offisielt har godkjent, så er det en stygg ripe i lakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Ufattelig dustete - godt det bare er en drøy måned med idiotiske valgkamputspill.

Når det gjelder tatoveringer, angrer jeg selv veldig på at jeg tatoverte "Samantha Fox suger" et stykke under navlen... Sånn sett hadde kanskje høyrebølgen gjort seg bedre...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller meg svært tvilende til om dette er et offisielt Høyre-tiltak.

Er du sikker på at det ikke dreier seg om en litt forskrudd Høyre-sympatisør, på helt privat initiativ?

Tro det eller ei, det er Unge-Høyre-lederen i Aust-Agder, Thomas Høie som står bak dette.

http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=2&item=279972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg hadde ikke tatovert "unge høyre" noe sted på kroppen, uansett hvor mange mobiltelefoner jeg fikk! Hvor mye skulle dere hatt for å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder tatoveringer' date=' angrer jeg selv veldig på at jeg tatoverte "Samantha Fox suger" et stykke under navlen[/quote']

(Da er min "Pat Sharp er kul"-tattis på høyre pupp bedre..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre må være litt påvirket av sommervarmen nå for tiden, er kanskje vanskelig å tenke for noen og enhver - kom jo med utspill om at alle homofile burde stemme på dem - som om ikke homofile er like forskjellige som alle oss andre...

Helt smakløst - det med tatoveringen - nei, nå må de skamme seg!

Kåre blir nok ikke glad nå (nu)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg så fikk mobiltelefonen kasta etter meg ville jeg ikke gjort dette.

(ikke at mobilen hadde vært noe og spare på etter og ha blitt kasta i bakken.......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyre må være litt påvirket av sommervarmen nå for tiden, er kanskje vanskelig å tenke for noen og enhver  - kom jo med utspill om at alle homofile burde stemme på dem - som om ikke homofile er like forskjellige som alle oss andre...

Helt smakløst - det med tatoveringen - nei, nå må de skamme seg!

Kåre blir nok ikke glad nå (nu)...

Nei, Nu går ikke alt så meget bedre.

Må vi bli så irooooooniske her da ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Nu går ikke alt så meget bedre.

Må vi bli så irooooooniske her da ? :ler:

He he.

Samboeren erter meg fordi jeg sier nu, og ikke nå. Han sammenlikner meg med Kåre.

(du og han Kåre osv...)

Her er kveld da vi kjørte bil, gikk jeg inn og betalte mens samboer stod og fylte diesel ved pumpe nummer fem.

Siden jeg er litt treg (liker å virke slik noen ganger) - måtte jeg spørre samboer om han uttalte det som "pompe nommer fem" eller som "pumpe nummer fem"... (han prater østlandsdialekt, ganske bokmål egentlig)

Han forklarte meg at det er bare noen gamle damer i Holmenkollåsen som fortsatt sier "pumpe nummer fem" - mens jeg lo så jeg fikk vondt i kjaka - fordi - ja - prøv å si "pumpe nummer fem" selv da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å si "pumpe nummer fem" selv da...

Pumpe nummer fem, blir nesten litt perverst det

:hoho::hoho::hoho:

Nope, det heter "phhooompe nommer fem"

Fem kan også uttales med Æ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...