Gjest G Skrevet 19. august 2009 #1 Skrevet 19. august 2009 For et år siden sendte noen en bekymringsmeldig på oss. På banalt grunnlag, og saken ble henlagt ved første møte. Jeg lurer nå på om dette forfølger oss på noe vis? Har noen fått vite om det? Helsestajonen feks? Hvilke lover og regler gjelder her? Er bare litt redd for å bli stigmatisert iom at vi skal flytte til et nytt sted.
Gjest Bobli Skrevet 19. august 2009 #2 Skrevet 19. august 2009 Nei, det gjør de ikke så lenge saken er henlagt.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 hei ts! Jeg la inn et innlegg som heter nabosladder og barnevernet. Der kom det masse gode råd og min egen opplevelse av å få barnevernet på døra. Om en bekymringsmelding blir en sak, må jeg desverre opplyse om at den blir i systemet, men med opplysinger på hvorfor den ble henlagt. Forbannet urettferdig og kjipt, men sånn er det.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=432138 kjære ts, vil bare si at saken blir mellom dere og barnevernet dersom saken blir henlagt og de ikke ser noen grunn til å ta den videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå