Gå til innhold

Prøve brudekjole med brudgommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt fy-fy å ta med seg brudgommen når en prøver brudekjoler? Er han jeg helst vil ha med meg:)

Skrevet

Hvis dere begge har lyst til det er det j helt i orden. :jepp:

Mange vil holde kjolen hemmelig til selve dagen, men siden det er han du helst vil ha med deg, så gjør det.

Det samme gjelder resten av bryllupet: gjør det sånn som dere helst vil ha det, ikke slik som "alle andre gjør."

Skrevet

Aaah :) herlig!

blir litt skvetten av sånne "betyr ulykke om brudgommen ser brudekjolen før en er i kirka" "ulykke ditt og datt"...usj!

Skrevet

Alt det er bare overtro og tull så du kan ta det helt med ro.

Mannen min så meg om morgenen, jeg hadde ikke noe blått eller lånt, og heller ikke regn i sløret. Og vi er veldig heldige- og lykkelige!

Skrevet

Jeg hadde ikke med forloveden for å se på brudekjoler, men han fikk se bilder av alle og jeg kjøpte den han likte best. Han har også hjulpet meg med prøving i ettertid. :)

Jeg vil se pen ut for han på dagen og da synes jeg faktisk hans mening er den aller viktigste. Og så er han den beste shoppingpartner'n jeg har. :rødme:

Skrevet

Ikke noe problem å ha med forloveden. (Selv om hun i butikken reagerte litt når jeg presenterte dem for hverandre...)

For meg var det viktig å ha med meg en som jeg visste ville være en positiv støtte for meg når jeg skulle prøve kjoler. (Dessuten så hadde jeg ikke valgt forlover ennå heller...) :o)

Mulig jeg er litt usikker på meg selv, men jeg liker å vite at han også synes at kjolen er fin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...