Gjest Gjest Skrevet 18. august 2009 #1 Del Skrevet 18. august 2009 Akk, det er en bruker som skriver ordet "influensa" feil hver eneste gang! Jeg blir litt smågal, men får prøve å kvitte meg med byrden ved å dele den med dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hikkas Skrevet 19. august 2009 #2 Del Skrevet 19. august 2009 Akk, det er en bruker som skriver ordet "influensa" feil hver eneste gang! Jeg blir litt smågal, men får prøve å kvitte meg med byrden ved å dele den med dere! Huff ja, den har jeg sett også!! Jeg gremmes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #3 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg har også sett det, men trodde det bare var noen som bommet på tastene. Det er da ingen som tror det heter det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sleazejenta Skrevet 19. august 2009 #4 Del Skrevet 19. august 2009 vet om mange som skriver det sånn. Det er irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #5 Del Skrevet 19. august 2009 Det henger vel igjen fra fugleinfluensahysteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #6 Del Skrevet 19. august 2009 Det henger vel igjen fra fugleinfluensahysteriet. Svinfulensa blir vel snart den neste stavemåten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Del Skrevet 19. august 2009 Haha, jeg har dysleksi og lette lenge for å se hva som var galt med "infulensa". Lurte på om jeg virkelg ikke hadde fått med hvordan influensa skrives... Jeg så ikke at det var noe galt i navnet på tittelen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. august 2009 #8 Del Skrevet 19. august 2009 Har man dysleksi så går det greit, men om man ikke har skjønt hvordan ting skrives, ikke gidder rette måten man skriver på og slik så blir det dumt.. Som intresant eller intrisant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå