Gå til innhold

Viktigst: Mat eller klær?

Fremhevede innlegg

Gjest SmallTalk
Skrevet
Intelligente mennesker kjøper ikke campingvogn. :opplyser:

De kan får mye bedre reiser, hotell og god fet mat, for hva en sånn en koster...

Enig! (Men så er ikke jeg noe camping-menneske, jeg fortrekker hoteller med god standard... :sjenert:)

On topic: Jeg hadde valgt klær i normal prisklasse og mat i normal prisklasse, jeg hadde ikke vært villig til å droppe noen av de.

Videoannonse
Annonse
Gjest Melchizedek
Skrevet

Om man velger klær framfor mat er man ikke særlig fornuftige,

Skrevet

Kunne overlevd kjedelig mat - så lenge den var sunn.

Hadde det derimot vært mat fra McDonalds... Da hadde jeg takket nei til klær og heller tatt mat.

Skrevet

Det ville sikkert variert litt. Noen ganger ville jeg valgt maten, andre ganger klaerne.

Naa skal det sies at jeg for tiden ikke har raad til aa kjoepe saa veldig mye fancy hverken av mat eller klaer.

Skrevet

Om jeg forstod spørsmålet rett var dette om man i en periode ville spise enkel mat og kjøpe noen fine klær... altså ikke å sulte seg?

Jeg kunne godt tenkt meg å kjøpt noen lekkre plagg til høsten og levd ett par mnd på nuddler, brød, spagetti :) MEN siden jeg har felles økonomi med en mann som ELSKER mat og ikke bryr seg nevneverdig om vinterjakken min er av kashmir eller ikke, blir det vel mat på meg og :)

Skrevet

Hvis det er snakk om å unne seg selv på matfronten, kontra nye klær, så ville jeg valgt klær. Fordi jeg ikke har noe i mot "hverdagsmat" i hverdagen, så lenge jeg får alle måltider og aldri går sulten. Maten skal også være rimelig sunn.

Gjest Gjest_marihøna_*
Skrevet

Hadde det derimot vært mat fra McDonalds... Da hadde jeg takket nei til klær og heller tatt mat.

Helt enig! Så lenge det er snakk om "sunn og kjedelig" mat ville jeg valgt klær, men hvis man skal leve på usunn mat ville jeg valgt mat.

Gjest Tigress
Skrevet

Same her, eg vil ha skikkeleg mat, men det treng ikkje vere noko fancy, tvert om, eg er ikkje av dei som snakkar om mat som lidenskap, altså, men eg likar å bruke pengar på kule klede. Men altså ikkje viss prisen å betale er dårleg mat.

Skrevet

Spørsmålet var selvsagt ikke om man ville sultet seg, men (som en over her sa) om man kunne levd en stund på pasta og knekkebrød.

Selv prioriterer jeg ofte å kjøpe stilige klær. Eller sko! :sjenert:

Skrevet

God mat.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...