Gjest *Mim* Skrevet 18. august 2009 #1 Del Skrevet 18. august 2009 Inspirert av Fat Sally Lees fine tråd - det heter ikke psykRiatrisk, som mange både skriver og sier. Det heter psykiatrisk og psykiatri, så da har vi ryddet enda en feil ut av verden. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 18. august 2009 #2 Del Skrevet 18. august 2009 Haha, godt at endelig noen satte ned foten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 18. august 2009 #3 Del Skrevet 18. august 2009 Å, takk! Det er så vilt mange som tror at det er en ekstra r inni der at jeg får lyst til å kaste meg om halsen på alle som faktisk klarer å skrive eller uttale det riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 18. august 2009 #4 Del Skrevet 18. august 2009 Å, takk! Det er så vilt mange som tror at det er en ekstra r inni der at jeg får lyst til å kaste meg om halsen på alle som faktisk klarer å skrive eller uttale det riktig. Til og med folk som jobber på psykiatriske avdelinger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 18. august 2009 #5 Del Skrevet 18. august 2009 What? Er det folk som sier det? Har jeg heldigvis aldri hørt, tror jeg hadde blitt søvnløs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2009 #6 Del Skrevet 18. august 2009 Inspirert av Fat Sally Lees fine tråd - det heter ikke psykRiatrisk, som mange både skriver og sier. Det heter psykiatrisk og psykiatri, så da har vi ryddet enda en feil ut av verden. Deilig! Jeg har hørt flere si psykriatisk, også. Det er tydeligvis et vrient ord for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #7 Del Skrevet 19. august 2009 Hehe, jeg har også en venninne som jobber med barn med avvik (spes ped) som konsekvent sier "psykriatrisk". Hun er snill og grei, men dessverre fæl til å snakke om jobben sin, hvor viktig hun er, og skryter så mye av utdannelsen sin, så jeg smiler litt for meg selv hver gang hun uttaler ordet. Hvilket skjer ganske ofte, i den type jobb som hun har, og så glad som hun er i å prate om den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 19. august 2009 #8 Del Skrevet 19. august 2009 Viiiktige damen som ikke klarer å uttale egen yrkestittel engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 19. august 2009 #9 Del Skrevet 19. august 2009 Ei som gikk i samme klasse som meg på ungdomsskolen drømte faktisk om å bli pysikater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2009 #10 Del Skrevet 19. august 2009 Ei som gikk i samme klasse som meg på ungdomsskolen drømte faktisk om å bli pysikater Det er i alle fall bedre enn hun som drømte å bli "psykopatriker". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå