Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! :) Jeg har i det siste interesert meg for healing og selvutvikling...siden jeg føler å ha stagnert på mange plan. Jeg tenker at det er bedre å bli kvitt disse "symptomene" jeg har og lære det selv slik at jeg kan holde det på avstand i framtiden. Er det andre som er interessert i slikt?? Er det skremmende eller noe dere kunne tenke dere også? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått til healer i mange år nå, og det er absolutt noe jeg kommer til å fortsette med. Kommer nok også, når lommeboken tillater det å kjøpe en del bøker om Reiki.

Ellers er jeg også veldig interessert i reinkarnasjon og tidligere liv.

Gjest Supermimz
Skrevet (endret)
Hei! :) Jeg har i det siste interesert meg for healing og selvutvikling...siden jeg føler å ha stagnert på mange plan. Jeg tenker at det er bedre å bli kvitt disse "symptomene" jeg har og lære det selv slik at jeg kan holde det på avstand i framtiden. Er det andre som er interessert i slikt?? Er det skremmende eller noe dere kunne tenke dere også? :)
Endret av Supermimz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...