Amore Skrevet 18. august 2009 #1 Skrevet 18. august 2009 Hei! Jeg har i det siste interesert meg for healing og selvutvikling...siden jeg føler å ha stagnert på mange plan. Jeg tenker at det er bedre å bli kvitt disse "symptomene" jeg har og lære det selv slik at jeg kan holde det på avstand i framtiden. Er det andre som er interessert i slikt?? Er det skremmende eller noe dere kunne tenke dere også?
Avalon Skrevet 18. august 2009 #2 Skrevet 18. august 2009 Jeg har gått til healer i mange år nå, og det er absolutt noe jeg kommer til å fortsette med. Kommer nok også, når lommeboken tillater det å kjøpe en del bøker om Reiki. Ellers er jeg også veldig interessert i reinkarnasjon og tidligere liv.
Gjest Supermimz Skrevet 19. august 2009 #3 Skrevet 19. august 2009 (endret) Hei! Jeg har i det siste interesert meg for healing og selvutvikling...siden jeg føler å ha stagnert på mange plan. Jeg tenker at det er bedre å bli kvitt disse "symptomene" jeg har og lære det selv slik at jeg kan holde det på avstand i framtiden. Er det andre som er interessert i slikt?? Er det skremmende eller noe dere kunne tenke dere også? Endret 3. september 2009 av Supermimz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå