Gjest schyter Skrevet 18. august 2009 #1 Del Skrevet 18. august 2009 Noen som har tips til oppkjøring i Oslo? Jeg har allerede prøvd oppkjøring en gang ( i Mysen) som er lite og _egentlig_ et ganske lett sted og kjøre opp. Feilene mine ( som jeg oppdaget mens jeg kjørte) var vikepliktsbrudd, stoppet etter stoplinje, hadde for stort fart inn mot rundkjøringer, kryss etc.. Skjønte allerede etter halvveis at jeg ikke kom til og bestpå, for jeg så når jeg kom inn mot kryss at sensor tok beine klart til og bremse(gjorde det ikke) men var veldig nærme og var generelt sett nervøs, så da cara jeg den siste tiden. Etter oppkjøringa spurte hun hvordan jeg syntes det gikk, og jeg sa feilene mine noe hun sa seg enig i, ingen sure miner =) Nå skal jeg ha oppkjøring i Oslo ( Risløkka ) noen som har noen tips her? hvordan er sensorene, hvordan er rutene? jeg har oppkjøring 25 august kl 10.40, hvordan er det og kjøre da? Takker for alle svar og tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå