Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2003 #1 Skrevet 7. august 2003 Noen som har fått til å overbrenne en cd med Nero Burning room??? Anyone? Jeg har fulgt instruksene, og stilt om på alt, så det er riktig, men likevel får jeg beskjed om at det er for liten diskplass på cd-en, og det er helt feil! argh!...(bruker 800mb cder...) Det går fint å brenne på de, så lenge jeg brenner for under 700mb... (Har nemlig en film på 702mb som jeg ikke får brent ut...) Help anyone?.... Clea psst...en kompis av meg sier at jeg må bruke ett annet brenne-program, f.x WinOnCd...stemmer det..?
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2003 #2 Skrevet 7. august 2003 Bruker Nero selv med godt resultat. Hvis du har vært inne i "Expert Features" (File > Preferences > Expert Features) og slått på "Enable overburn", skal det virke. Husk også at du må velge "Disc at once", ikke "Track at once", når du skal brenne en CD, for at det skal gå an å overbrenne. Det er forøvrig ikke alle CD-R-plater som lar seg overbrenne, og heller ikke alle brennere som takler overbrenning, men det er noe man vanligvis først finner ut etter at man har prøvd... og laget et antall "coasters".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå