Gå til innhold

Jeg eser ut

Gjest Gjest_Rebekka_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Rebekka_*
Skrevet

Jeg begynner å bli småfortvilet.

jeg har ikke forandret livsstil overhodet, spiser som alltid og beveger meg som alltid. men nå i det siste har jeg lagt sykt på meg over magen, men vekta står på det samme, (kun der jeg har lagt på meg å)

skjønner ikke hvorfor magen plutselig har blitt så stor.

har et par ganger også blitt spurt om jeg er gravid, og ja, det ser faktisk sånn ut også, men jeg er 100% sikker på at det er jeg ikke..

noen som har noen anelse på hva dette kan komme av?

en sa til meg det kunne være vann i kroppen??? hmmm!

eller begynner jeg rett og slett å bli feit???

er 166cm høy, 66.7kg og 28år.. om det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke vekta di høres så ille ut i forhold til høyden. Jeg er ikke noen ekspert på området, men du høres ikke feit ut. Magen din er ikke bare oppblåst da? Driver du med noe trening?

Skrevet

Mensen rett rundt hjørnet?

Mange blir jo ganske så oppblåste da..

Skrevet

Skulle tro du bare var oppblåst, ja, siden du ikke har lagt på deg ellers.

Mener jeg har lest at man kan bli oppblåst hvis man f.eks. har sopp i magen (?)

Eller kan det være noe du spiser, som du ikke har spist før? At du reagerer på dette, og dermed blir oppblåst.

Jeg kan også se gravid ut noen ganger. Men jeg har funnet ut at dette kommer av at jeg blir oppblåst av brus og godterier. For om morgenen er magen min helt flat.

Skrevet (endret)

Jeg tenker også at du kan være oppblåst.

Men har du noen smerter i magen, eller kjennes magen hard ut når du trykker på den? Har farge og konsistens på avføring forandret seg?

Varer det lenge, eller om det har vart lenge så kan det nok ikke skade å ta en tur til legen heller, når noe rart skjer med kroppen har man lov til å gå dit å spørre ;)

Endret av Avalon
Gjest Supermimz
Skrevet

Noen skriver her i tråden at man kan bli oppblåst av sopp i magen. Dette er korrekt og heter candida. Candida vil florere når man spiser mye sukker og får i seg gjær produkter. Så om du spiser mye sukker og brød så kan det være lurt å bytte til rug-knekkebrød og unngå godteri en stund for å se om magen forrandrer seg.

Drikk gjerne en kopp varmt vann med sitron om morgenen for å rense..

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...