Gå til innhold

Sjokkvideo mot SMS bak rattet

rox

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann

I dag igjen! (Hva pokker er set som skjer?) Rundt svingen kommer det en ung pen pike med øynene godt plantet på et A4 ark mens hun henter frem et A4 ark til...

Det skal sies at dette faktisk er over frekvensen av hva en pleier å se av idiotiske pene piker bak rattet, men herregud, hva tenker disse kjerringene på?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cipheria
Jeg lurer på hvordan du rekker å få med deg alle disse alder- og utseendedetaljene og følge med i trafikken. Hver dag.

Ja, det tenkte eg og. Ser ut som om det er fleire som burde halde auga på vegen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Ja, det tenkte eg og. Ser ut som om det er fleire som burde halde auga på vegen...

La meg si det slik, disse idiotene er alle en del av det aktuelle trafikkbildet. Ergo, jeg bør få med meg hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag igjen! (Hva pokker er set som skjer?) Rundt svingen kommer det en ung pen pike med øynene godt plantet på et A4 ark mens hun henter frem et A4 ark til...

Det skal sies at dette faktisk er over frekvensen av hva en pleier å se av idiotiske pene piker bak rattet, men herregud, hva tenker disse kjerringene på?!?

Nåhh, jeg har da sett menn som leser avisen mens de kjører også... det er nok ikke bare "kjerringer" som "multitasker" på veiene!

Det er kanskje en fordel å kutte ut kjønnsdebatten i denne sammenhengen, og heller fokusere på de trafikkfarlige handlingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det heller er slik:

Han speider etter unge vakre piker. Oisann, der fikk vi øye på en gitt. Oi seeee, hun kan jo ikke kjøre jo! La oss skrive om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Jeg tror det heller er slik:

Han speider etter unge vakre piker. Oisann, der fikk vi øye på en gitt. Oi seeee, hun kan jo ikke kjøre jo! La oss skrive om det.

Skremmer meg om folk ikke følger bedre med i trafikken enn at de finner mine utsagn suspekte.

Dagens trafikkopplevelse var lastebilen, ført av en herre i 20-årene, som hadde kjørt utav veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på et tv-program der de tok for seg det samme tema som i denne tråden.

En jente tekstet alltid når hun kjørte, og hennes argument: "de som krasjer når de tekster burde aldri tekstet, fordi de er ikke flinke nok til å tekste riktig"!

Så nei, jeg tror ikke det hjelper, fordi de som tekster mens de kjører, er de som anser seg selv for å være "verdensmestere" i utgangspunktet, og som tror at de er ufeilbarlige.

"Det gjelder ikke meg! Jeg klarer å tekste uten å se, jeg mister ikke konsentrasjonen, jeg.... Advarselen gjelder alle andre som ikke er like flinke som meg!"

Fyfaen, hun burde blitt fratatt lappen sporenstreks. Folk som har slike holdninger har ingen ting i trafikken å gjøre! Å ha førerkortet er faktisk ingen menneskerett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, var ikke helt forberedt på en så sterk video. Særlig den babyen gjorde inntrykk! Håper virkelig at folk lærer av dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg synes videoen er en fin måte til å nå frem til folket på.

Ellers vil jeg gjerne til dem som taster sms når dem kjører:

Uansvarlige førere som setter andre sitt liv i risk....

Blir forbannet rett og slett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...