Gå til innhold

Studiepoeng ved å ta opp fag?


Gjest Gjest_Anette_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anette_*

Jeg lurer på om man får studiepoeng ved å ta opp fag?og hvor mange poeng får man for ett fag? Er veldig takknemlig for svar.. fikk nemlig brev fra lånekassen om at jeg trenger 16 studiepoeng for å få støtte fra de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_sd_*
Jeg lurer på om man får studiepoeng ved å ta opp fag?og hvor mange poeng får man for ett fag? Er veldig takknemlig for svar.. fikk nemlig brev fra lånekassen om at jeg trenger 16 studiepoeng for å få støtte fra de.

Stemmer som Noli sier over her. Men om det er fag du har strøket i tidligere, så får du godskriving når du består.

Når det gjelder antall poeng per fag så skjønner jeg ikke helt spørsmålet. Du får jo det antallet studiepoeng som faget er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer som Noli sier over her. Men om det er fag du har strøket i tidligere, så får du godskriving når du består.

Når det gjelder antall poeng per fag så skjønner jeg ikke helt spørsmålet. Du får jo det antallet studiepoeng som faget er...

Hva med vgs fag da? Hvordan vet man hvor mange studiepoeng man får for et vgs fag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Hva med vgs fag da? Hvordan vet man hvor mange studiepoeng man får for et vgs fag?

Ingen - studiepoeng gjelder bare for høyere utdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen - studiepoeng gjelder bare for høyere utdanning.

Jeg tok opp det jeg manglet av timer på fordypningsfagene - fikk 4 poeng for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_sd_*
Jeg tok opp det jeg manglet av timer på fordypningsfagene - fikk 4 poeng for det.

??!?

Du snakker her om ekstrepoeng fra videregående for å komme inn på høyere utdanning? Det har nok fint lite md studiepoeng å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??!?

Du snakker her om ekstrepoeng fra videregående for å komme inn på høyere utdanning? Det har nok fint lite md studiepoeng å gjøre...

ooops, sorry- gikk litt fort her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anette_*
Hvis du mener ta opp som å ta om igjen fag du tidligere har bestått, så er svaret nei.

Det var dette jeg mente ja..det var synd, men takk for svar alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...