Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:fnise:

Nå lader jeg opp til en ny "arbeidsdag". Ser ut til at det blir toppen 2, muligens bare 1, trening denne uka.. :sukk:

Samme her, både med arbeidsdag og trening.

Men vet du hva? Studiene er faktisk viktigst. Treningen kan du ta igjen når som helst, mens studiene har en frist man må forholde seg til. Så jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for å prioritere som du gjør. Eventuelt kan du jo prøve å få til en skikkelig gåtur i dag og i morgen (til/fra studiestedet kanskje? Om ikke det er dritlangt, da) - det hjelper det og! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig i at studiene er viktigst, derfor er det kanskje litt dumt at det ikke er studiene jeg holder på med i helga... :sjenert: Jobber på filmfestival. Men men, må jo koble litt av med noe helt annet også iblant! Så får jeg heller ta igjen både trening og studier til uka! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Når ble det bestemt at :vin: var en god idé når jeg skulle opp kl 8? :Gjesp:

:ler: Sikkert fordi innerst inne i hjernen gikk det et mantra som sa: "All work and no play makes Mazzi a dull girl" :lur: Lykke til på jobb i dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror sannelig jeg må lage meg litt mer kaffe jeg. Sånn går det når jeg er så tidlig på lesesalen at jeg rekker to runder med kaffe før lunsj.. ;)

Fint vær ute foreløpig, men tunge mørke skyer truer i det fjerne. Som om ikke det var nok med den halvmeteren med snø som kom i helga.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå dere har hatt en sånn helg :sukk: Det er et herk med snøen, men det er nesten like greit at det kommer masse på en gang istedet for litt og litt over lengre tid :Nikke:

Håper du får en fin dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det fint jeg, men jeg dro hjem fra lesesalen istad, for pcen begynte å gå tom for strøm. Må prøve å jobbe litt hjemme og, for jeg er alene hjemme og har egentlig ikke noe bedre å gjøre, men foreløpig ser jeg Top Model og spiser is.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres også veldig fint ut :Nikke:

Jeg prøver å lage middag uten vann :)

Hvordan går det? Går ut fra at verken ris, poteter eller pasta står på menyen hos dere idag.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smeltet litt snø for å koke potetene i :fnise: De har jo skall, så da går det liksom til nød ;)

Så blir det hvitsaus, kylling panetter og råkost ved siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er visst en mening med at det dalte ned halvannen meter på noen dager :ler: VI skal bruke ALT til å smelte om til vann :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en dustedag dette har utviklet seg til.. Bare tullespising og sofasitting og lite fornuftig gjort, og nå er jeg trøtt, fryser og begynner å få litt migrene, og det passer dårlig siden jeg må gå snart.. Skal "jobbe" fra 19 til 23.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du helt rett i, Pingting! :jepp: Takk for trøst, alle fire! :)

Ny dag, nye muligheter, men ikke store valgmulighetene, for denne dagen er kalenderen rett og slett fullstappa med gjøremål, og vel så det. Har unnagjort et møte, som for sikkerhets skyld tok over dobbelt så lang tid som planlagt.. :bond: Nå venter snart forelesning, og jeg har akkurat så lenge fri at jeg ikke rekker å sette i gang med noe analysearbeid jeg egentlig burde få gjort.

Koser meg med caffe latte og KG istedet! :jepp: Må jo lade opp til resten av dagens hektiske strabaser. Skal vel egentlig ikke klage, siden dagen skal bringe bl.a. kafé, trening, kino og fest, men jeg blir likevel litt stressa av at det går slag-i-slag en hel dag.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...