Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hørtes forferdelig vondt og plagsomt ut med de nakkeproblemene. Håper det kjennes mye bedre i dag. :kose:

Og så spennende med prøver-planer da! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Muffin! :klem:

Er kanskje litt bedre i dag. Håper det ihvertfall! Nå skal jeg prøve å ta meg en dusj mens jeg fortsatt er "god", siden jeg ikke tør stole på at det skal vare.. :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dusjen hjalp! :kose:

Den hjalp ihvertfall på velværefølelsen! :jepp:

Så bra med kanskje-bedre nakke! Husk å ta det pent da! *velment pekefinger*

Den er ikke bare kanskje-bedre, den er bedre!! :hoppe: :hoppe: Har til og med vært ute en tur i dag! Også har jeg klart å rydde, ta oppvasken og ha besøk av ei venninne! :jepp: Akkurat det siste var ikke så krevende for nakken da.. ;)

Men poenget er at jeg snart er god igjen! Har ikke tatt smertestillende siden i dag morges. O lykke! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nakken har vært veldig snill! :tommelopp: Har til og med vært på trening, bare droppa et par øvelser som ble litt ubehagelige.

Doper meg ned med masse smertestillende i dag også da, for nå har jeg menssmerter av en annen verden... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet
Har snart ikke negler igjen jeg, OL er så spennende!! :dåne:

Og veldig gøy! :jepp: Ihvertfall de to siste dagene!

Ha en flott fredag og god helg Mazilla! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg til alle dere også! :klemmer:

Jeg er på lesesalen enda. Har ikke fått gjort så mye skolearbeid i dag, men har gjort mye annet fornuftig og litt skummelt, av type sommerjobbsøking og masterprosjekter.. For ikke å glemme kaffepauser, det har jeg vært veldig god på i dag! :nigo:

Får vel ta helg etterhvert, men foreløpig har jeg nok å henge fingrene i. Såpass mye at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne, med det resultat at jeg blir sittende på facebook.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...