DDuck Skrevet 13. februar 2010 #1521 Del Skrevet 13. februar 2010 : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1522 Del Skrevet 13. februar 2010 Så søt du er dinedama! Du har jo verdens beste unnskyldning for ikke å trene nå da! Minttu: Jeg håper også det ordner seg på et vis (og det gjør det jo til slutt også). Han godeste har jo uansett fri frem til 1.juli ellerno, så da får vi jo litt tid sammen før det. Nå har jeg akkurat servert han godeste en selvkomponert treretters: Forrett: Ovnsstekt asparges surra i bacon, med hjemmelagd kremet parmesansaus. Hvitvin Hovedrett: Helstekt marinert svin indrefilet med hjemmelagd risotto, dampa brekkbønner, ruccola og peppersaus. Rødvin Dessert: Hjemmelagd sjokolademousse :dåne: Måtte spise litt tidlig siden vi skal på lattergalla i kveld. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. februar 2010 #1523 Del Skrevet 13. februar 2010 Wow :dåne: men hva er det med disse gravid-damene i innlegget ditt? Er det noe du prøver å fortelle oss? Neida jeg trekker ikke konklusjoner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1524 Del Skrevet 13. februar 2010 Wow :dåne: men hva er det med disse gravid-damene i innlegget ditt? Er det noe du prøver å fortelle oss? Neida jeg trekker ikke konklusjoner jeg.. De damene mine er ikke gravide, de er bare altfor, altfor mette.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. februar 2010 #1525 Del Skrevet 13. februar 2010 Wow :dåne: men hva er det med disse gravid-damene i innlegget ditt? Er det noe du prøver å fortelle oss? Neida jeg trekker ikke konklusjoner jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1526 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Du også? Voldsomt som dere spekulerer da.. Jeg hadde jo ikke drukket vin i flere farger om det bodde noen inni meg! Vi kommer dessuten ikke til å bli prøvere før barnet blir født i 2011, for vi er født så sent på året begge to at vi unner avkommet å bli født på vinteren/vårparten.. Endret 13. februar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 13. februar 2010 #1527 Del Skrevet 13. februar 2010 Du også? Voldsomt som dere spekulerer da.. Jeg hadde jo ikke drukket vin i flere farger om det bodde noen inni meg! Du har aldri røpet alkoholprosenten, frøken. Kansje du drikker alkoholfri vin? Hvem vet? Ikke vi ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1528 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvitvinen er 12% Rødvinen er 13,5% Og enda viktigere - tror dere virkelig jeg hadde klart å holde tett om en mageboer her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. februar 2010 #1529 Del Skrevet 13. februar 2010 For en middag! Det hørtes utrolig godt ut Jeg har også lyst til å servere kjære noe sånt, men han liker så lite Jeg må nok endre den mannen ja! Ha det gøy i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. februar 2010 #1530 Del Skrevet 13. februar 2010 Du får servere han kjøttkaker i lompe du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #1531 Del Skrevet 13. februar 2010 For en middag! Det hørtes utrolig godt ut Jeg har også lyst til å servere kjære noe sånt, men han liker så lite Jeg må nok endre den mannen ja! Ha det gøy i kveld Du får snikinnføre nye ting uten at han merker det da vettu! Jeg likte forresten ingen andre grønnsaker enn salat og agurk før, men i løpet av de siste par åra har jeg blitt kjempeflink. Tror det har sammenheng med at jeg har kunnet prøve meg frem selv. Kokte gulrøtter, brokkoli og rosenkål osv er f.eks ikke særlig godt på kjerring-måten (=ihjelkokt), mens på vår måte blir det skikkelig nam! Du får servere han kjøttkaker i lompe du Hjemme igjen fra Lattergalla for lengst. Var ganske moro, men synes ikke Pernille Sørensen er så voldsomt artig.. Mette-Marit-parodien hennes er jeg ihvertfall utrooolig lei av.. Move on!! Are Kalvø og Bye&Rønning var kjempeartige! Sturla Berg Johansen har jeg vært på show med før, så det var så som så. Men alt i alt veldig artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. februar 2010 #1532 Del Skrevet 13. februar 2010 Oh ja, Mette Marit greia begynner å bli gammel Jeg klarer liksom ikke å få Sturla til å bli morsom jeg Sikkert for at han bare har vært i sånn halv-seriøse programmer på TV.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2010 #1533 Del Skrevet 13. februar 2010 De damene mine er ikke gravide, de er bare altfor, altfor mette.. :dåne: Det hørtes jo utrolig godt ut, da! Flinkemazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. februar 2010 #1534 Del Skrevet 13. februar 2010 Du får servere han kjøttkaker i lompe du Da blir han hvert fall glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1535 Del Skrevet 14. februar 2010 og til frokost (oops, avslørt.. klokka er jo endel.. ). Verdens sunneste frokost, hvis sunnhet = lykke! Her står skolearbeid på programmet for begge to i dag. Han godeste skal levere en svær oppgave om 2 1/2 uke, men han sliter veldig med å komme i gang. Går gjerne sånn når man utsetter ting til siste lita, men nå er jeg lei av å mase, så han får klare seg selv.. I det minste prøve litt selv, så kan jeg heller hjelpe etterhvert! Oppgaveskriving er noe jeg føler jeg behersker ganske greit etter altfor mange år som student, mens han ikke er vant til det i det hele tatt. Synes egentlig det er ganske merkelig at de plutselig skal skrive en omfattende oppgave etter nesten to år med dill-dall, men sånn er det nå engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 14. februar 2010 #1536 Del Skrevet 14. februar 2010 Åh jeg har tydeligis gått glipp av parodien av Mette Marit Kaffe og sjokolade til frokost ja. Ja, men det er jo fint. Sjokolade inneholder jo litt av de stoffene m gjør oss lykkelig, og lykkelig må jo man være, og kaffe er bare sundt, med et par kopper da vel og merke. De sier vist at det skal være godt for kroppen og drikke en kopp kaffe før du begynne rå jobbe vis du har smerter i rygg, skuldre og ledd og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #1537 Del Skrevet 14. februar 2010 Forloveren min ble fridd til og svarte JA i dag!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. februar 2010 #1538 Del Skrevet 14. februar 2010 Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 14. februar 2010 #1539 Del Skrevet 14. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 15. februar 2010 #1540 Del Skrevet 15. februar 2010 Bryllup på gang! Så koselig! Har de noe tidsperspektiv på det hele eller er det såpass ferskt at det bare er lykkerus foreløpig? Håper mandagen er snill med deg, jeg sitter på jobb trøtt som et dovendyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå