Mazilla Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1461 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg blir også glad av sånt. Æh, du? Jeg skjønner ikke hva det betyr når alle skriver 13/25: Styrke og sånn... Kanke du forklare a? Såklart jeg kan forklare! Vi har satt oss som mål å trene 25 ganger innen 25.mars, og i dag var vi på trening 13 av 25. Bare en måte å holde oversikten på (og motivasjonen oppe!), med andre ord! Dere må ikke trene så mye Dere kommer jo til å bli ferdige med målet lenge før påske i dette tempoet Flinkinger Telte over her om dagen, og fant ut at hvis vi fortsetter sånn så rekker vi nesten 40 før påske.. Vi har kommet inn i en finfin rytme med 2xspinning og 2xstyrke i uka, så vi får vel prøve å fortsette i samme stil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #1462 Del Skrevet 8. februar 2010 Nå har vi vært på kino og sett Valentines Day, som egentlig har premiere til fredag. Herregud for en tidtrøyte! :dåne: Det er sånn omtrent den dårligste filmen jeg noen gang har sett.. Den var utrooooolig forutsigbar og teit, og ikke sånn søt-romantisk-teit, bare TEIT og innholdsløs og kjedelig! Jeg kan bare komme på én positiv ting med filmen: Vi hadde gratisbilletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 8. februar 2010 #1463 Del Skrevet 8. februar 2010 Da vet vi hva vi ikke skal se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. februar 2010 #1464 Del Skrevet 9. februar 2010 Takk for advarselen! Litt lyst til å gå å se "Meet the Morgans" med Sarah Jessica Parker og Hugh Grant. Takk for at PingTing spurte hva 13/25 betyr. Alltid lurt litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 9. februar 2010 #1465 Del Skrevet 9. februar 2010 Håper dagens møte går bra, og at denne dagen blir litt bedre enn gårsdagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1466 Del Skrevet 9. februar 2010 Dagens første møte har ihvertfall gått bra, så får vi bare krysse fingrene og håpe forberedelsene har vært gode nok før møtet vi skal på senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. februar 2010 #1467 Del Skrevet 9. februar 2010 Nå spiser jeg nystekte kjøttkaker på lompe Jeg vet det ikke er lomper overalt i dette land, men kom på at jeg kjøpte lomper der du kommer fra, da jeg var der, så du vet vel hva det er Håper det andre møtet også gikk/går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1468 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg vet hva lomper er ja! Hvor er det de ikke har det? Trodde det var vanlig overalt jeg.. Det andre møtet gikk også bra, heldigvis! Godt å ha det ute av verden! Nå sitter jeg på skolen og venter på han godeste, snart klart for ukas første spinningtime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. februar 2010 #1469 Del Skrevet 9. februar 2010 Liker du det ikke? ;o Det er jo godt, med pølse, kjøttkake, brunost eller noe Vet ikke hvor de ikke har det, kanskje lenger oppi nord, har da hørt at det ikke er overalt. Så bra at møtet gikk bra! Håper spinningtimen også går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1470 Del Skrevet 9. februar 2010 Liker ikke lompe til pølse og sånn. Går til nød an med meierismør og sukker på, men synes i grunnen lefse er bedre.. Spinninga gikk veldig bra i dag. Deilig! : 14/25: Spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. februar 2010 #1471 Del Skrevet 9. februar 2010 Det smaker da akkurat det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #1472 Del Skrevet 9. februar 2010 Det smaker da akkurat det samme Nesj, langt derifra! Lomper er jo lagd av poteter, og det er jo (vanligvis) ikke poteter i lefse! Vi blir visst aldri matenige vi, Minttu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. februar 2010 #1473 Del Skrevet 9. februar 2010 ikke vet jeg, men jeg syns det bare er formen som er forskjellig Gjør nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 9. februar 2010 #1474 Del Skrevet 9. februar 2010 Heh? Er det ikke lomper over alt? ...nå ble jeg faktisk forvirra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. februar 2010 #1475 Del Skrevet 9. februar 2010 Vi har lomper :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. februar 2010 #1476 Del Skrevet 10. februar 2010 Hmm, tenker du kanskje på sånne søte kakelefser Mazzi? For de lefsene jeg er vant til er også bakt med poteter... Så flinke dere er til å trene om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 10. februar 2010 #1477 Del Skrevet 10. februar 2010 Man må da ha pølsen i brød! Lompe er ikke godt! Men lefse med smør, sukker og kanel er godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. februar 2010 #1478 Del Skrevet 10. februar 2010 Her hvor jeg kommer fra heter lompe potetkake og det er likestilt med lefse, altså dessert. (Og pølser spises i brød, ikke potetkake ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #1479 Del Skrevet 10. februar 2010 Tydeligvis mange måter å gjøre ting på.. At ikke alle bare kan gjøre alt som meg: på den riktige måten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 10. februar 2010 #1480 Del Skrevet 10. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå