MarianneE Skrevet 1. februar 2010 #1421 Del Skrevet 1. februar 2010 Ser den.. Greit nok med en kjapp en, men det får da være grenser! Det var det jeg og tenkte. Hadde en finfin lørdag, maten ble kjempegod! I dag derimot.. Han godeste sitter dypt konsentrert med pcen i fanget. Jeg har prøvd å få kontakt, men får hele tida til svar at han skal legge den bort. Men skjer det? Neida.. Å... det der hørtes ut som et kjent problem! Rart hvordan "snart" er en times tid.... Alt bra med Mazzi idag, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1422 Del Skrevet 1. februar 2010 Alt er bra i dag, tror jeg. Har lagd meg og "koser" meg med det vanlige tørre knekkebrødet mitt.. Må prøve å få lest litt før han godeste kommer hjem igjen i 12-tida. Første hverdagen i år at jeg har fri og er alene hjemme. Glad jeg har vært opptatt frem til nå, for nå har jeg fått naboleilighetens hendelser litt mer på avstand. Hadde ikke orka å være alene her for 2-3 uker siden. Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 1. februar 2010 #1423 Del Skrevet 1. februar 2010 Gratulerer med 1/2-års bryllupsdagen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1424 Del Skrevet 1. februar 2010 Takk! :rødme: Utrolig hvor fort tida går. Fortsetter det sånn er det snart på tide å begynne sølvbryllupsplanlegginga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. februar 2010 #1425 Del Skrevet 1. februar 2010 Gratulerer med bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1426 Del Skrevet 1. februar 2010 Fant nettopp ut at vi har enda større grunn til å feire om 18 dager. Da er det nemlig: -200 dager siden bryllupet -35 måneder siden vi forlova oss -5 1/2 år siden vi ble sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #1427 Del Skrevet 1. februar 2010 : 9/25: Styrke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1428 Del Skrevet 2. februar 2010 Utrolig lat morgen, i dag igjen.. Har vaska litt tøy, det er det eneste fornuftige jeg har gjort i dag. Planen om å få begynt på pensumlesing gikk i vasken.. Nå skal jeg snart på forelesning, etterfulgt av lunsj hos ei venninne, så trening. Blir nok ikke noe lesing i dag gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. februar 2010 #1429 Del Skrevet 2. februar 2010 Det er lov Nå har du jobbet så mye på gruppeoppgaven at da kan du unne deg noen late morgener syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1430 Del Skrevet 2. februar 2010 Takk dina, du har sikkert rett.. Det er bare at jeg hadde planer om å komme i gang, så da får jeg dårlig samvittighet overfor meg selv når jeg bare glaner på tv istedet.. Det er jo ikke noe å se engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #1431 Del Skrevet 2. februar 2010 : 10/25: Spinning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. februar 2010 #1432 Del Skrevet 3. februar 2010 I dag kikka jeg på alle pene jenter med langt mørkt hår som kom på bussen. Men ingen av dem smila og vinka til meg, så jeg regner med at vi ikke tok samme buss i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #1433 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg tok bussen opp ca 11 og hjem ca 12, så ingen My der gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 3. februar 2010 #1434 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg tok bussen opp ca 11 og hjem ca 12, så ingen My der gitt! da hadde jeg lunsjpause gitt. og satt i kantina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1435 Del Skrevet 4. februar 2010 God morgen! Har stått opp tidligere enn jeg trengte, for å ha god tid. Sitter her med nylagd og ser på God morgen Norge. Ei dame der omtaler konsekvent leger som doktorer. Synes det høres litt ut som barnespråk jeg.. Spennende dag foran meg i dag. Godt med god tid om morgenen på sånne dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. februar 2010 #1436 Del Skrevet 4. februar 2010 Håper du får en fin spennende dag Hva er det som er spennende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1437 Del Skrevet 4. februar 2010 Lang og innholdsrik dag med oppstart av to spennende fag! Dette semesteret blir nok også ganske krevende, men så lenge det er spennende og lærerikt, så er det jo verd det! Kom hjem til ferdig middag. Deilig! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. februar 2010 #1438 Del Skrevet 4. februar 2010 Så deilig å komme hjem til middag etter en lang og innholdsrik dag! Her i huset har vi regelen "den som kommer hjem først begynner på middagen". Kjære synes det er helt ypperlig, for jeg er stort sett alltid først hjemme.... Håper du får en fin kveld Mazilla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #1439 Del Skrevet 4. februar 2010 Her i huset har vi regelen "den som kommer hjem først begynner på middagen". Kjære synes det er helt ypperlig, for jeg er stort sett alltid først hjemme.... Det er en uskreven regel her i huset også. Veldig fin regel, og tror det fordeler seg sånn ca likt for vår del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. februar 2010 #1440 Del Skrevet 4. februar 2010 Så bra at du har hatt en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå