Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

God helg! Håper du får vært sosial en liten stund ;):ler:

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det går fint med hjemmeeksamen, og at du rekker å være litt sosial i helga også. :klemmer:

Skrevet

Takk for det! :fnise:

Tror jeg er i rute med oppgaven, slipper nok å sitte hele helga! :nigo: Synes det er utrolig vanskelig å vite hvordan jeg ligger an, siden det er i et fag jeg fremdeles ikke har helt peiling på, selv ved semesterslutt. Men men, får bare si meg ferdig en gang! :Nikke:

Skrevet

Kvelden hittil: :spise::vin::sengekos::skravle::sjokolade::yvonne:

:rødme:

Skrevet

Oi, glemte visst å få med at jeg faktisk har gjort litt :husarbeid: også! :jepp:

Skrevet

Det hørtes veldig hyggelig ut :rødme:

Sånn itilfelle du lurer så er dette min:

:spise::goodbye::buss::is::skravle::veslejenta:

Skrevet (endret)

Du har hatt en flott kveld ja :jepp:

:veslejenta::sjokolade::kghjerte::hallo::perebrus: (urge) :nissevink::digge::spise: er meg :ler:

Endret av Minttu
Skrevet

I dag skal jeg feire juleferien, bittelitt på forskudd! :strix: Har bare småtterier igjen, som jeg kan ordne på mandag før jeg leverer.

:skaal:

Skrevet

Hjemme igjen nå, ble sjekka opp av masse 40-50-åringer på julebord... :hoho: Charming... :skratte:

Skrevet

:nisselue:

Lucky you!

Begynt å pakke til tur, eller?

Skrevet

Koselig å bli sjekka opp da :ler: Så lenge dem spanderer en drink :lur:

Hvordan er formen i dag da? :klem:

Skrevet

Har ikke begynt å pakke enda nei, men må vel snart sette i gang siden vi drar herfra om under et døgn. Kom plutselig på at vi må vaske litt klær før vi drar, og det begynner jo i grunnen å haste litt.. :bond:

Formen er fin den! Sov til kl 14, det var i grunnen ikke helt planlagt.. :fnise:

Skrevet
Hjemme igjen nå, ble sjekka opp av masse 40-50-åringer på julebord... :hoho: Charming... :skratte:

:ler:

Ooh, ikke lenge til dere drar! :hoppe:

Skrevet

Nei nå er det ikke lenge igjen!! :strix: Middagen står i ovnen, han godeste har vaska klær, bare velstand med andre ord. Neste post på programmet er å skrive en pakkeliste. Er småredd for å glemme noe, og nå skal vi jo pakke både for varme og julefeiring, ikke bare lett! ;)

Skrevet

Bikinipakking og julebrus, snål kombinasjon! :fnise:

Skrevet

Nå skal jeg opp på skolen for siste gang dette semesteret, for å printe og levere oppgaven, og ta en siste kaffe med pausegjengen :bolledeig:

Skulle til å si at jeg har stått opp tidlig for siste gang, men det stemmer vel ikke akkurat, med tanke på at vi må opp ca halv fire i morra tidlig.. :Gjesp:

Skrevet
Nå skal jeg opp på skolen for siste gang dette semesteret, for å printe og levere oppgaven, og ta en siste kaffe med pausegjengen :bolledeig:

Skulle til å si at jeg har stått opp tidlig for siste gang, men det stemmer vel ikke akkurat, med tanke på at vi må opp ca halv fire i morra tidlig.. :Gjesp:

Men da blir det EGYYYYYYYYYYYYYPT!

Og gratulerer med innlevert oppgave.

Skrevet (endret)

Syns du fortjener en applaus for bra innsats dette semesteret!! Grattis med vel gjennomført!! :duskedame:

(Syns det må være lov å si det før resultatene foreligger. Det er jo innsatsen det kommer an på, er det ikke? ;) )

Endret av cypress
Skrevet

:klappe: Gratulerer med innlevert siste eksamen og juleferie!!!! :klappe:

Og god tur til :sol: og Egypt!!! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...