Mazilla Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1141 Skrevet 9. desember 2009 Du lever i nuet, med andre ord. Det er bra! Vi skal til Sharm el Sheikh, på ordentlig chartertur! Har aldri vært det før jeg, så det blir jo moro Bestilte taxfreevarer istad. Kjekt med alt jeg kan gjøre istedet for å jobbe med hjemmeeksamen.. Klamrer meg til håpet om at hvis jeg utsetter den lenge nok, så skriver den seg selv. Ser mørkt ut foreløpig men..
Store My Skrevet 9. desember 2009 #1142 Skrevet 9. desember 2009 Du lever i nuet, med andre ord. Det er bra! Vi skal til Sharm el Sheikh, på ordentlig chartertur! Har aldri vært det før jeg, så det blir jo moro Bestilte taxfreevarer istad. Kjekt med alt jeg kan gjøre istedet for å jobbe med hjemmeeksamen.. Klamrer meg til håpet om at hvis jeg utsetter den lenge nok, så skriver den seg selv. Ser mørkt ut foreløpig men.. Haha. Ja, vi kan si det sånt. Ordentlig chartertur er ganske fint, skal jeg si deg. Veldig enkelt og greit. Skal dere på noen turer i Egypt, eller? Dere MÅÅÅÅ snorkle. Det er helt sykt fint å snorkle i Rødehavet (men det visste dere sikkert, jeg prøver bare å drømme meg litt vekk, og snorkling i Rødehavet er fantastisk). Og jeg synes det er mye mer fornuftig å bestille taxfree enn å skrive eksamen. Eksamen er bæsj. Så det så.
Muffin! Skrevet 9. desember 2009 #1143 Skrevet 9. desember 2009 Det er utrolig flott å snorkle der. Og det er ganske morsomt å ri på kameler. Da vi var der dro vi også ut i ørkenen til noen beduiner en kveld. Stjernehimmelen var helt fantastisk da vi satt der inntullet i mørket. Selv om eksamen ikke skriver seg selv, så kommer man alltid i mål på et vis. Lykke til videre.
Mazilla Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1144 Skrevet 9. desember 2009 Ja, alle sier vi må snorkle.. Det er bare det at jeg har litt vannskrekk, så jeg vet ikke om det ville blitt en særlig artig opplevelse... Han godeste mener vi skal prøve da, så vi får se hva det blir til! Vil jo at han skal ha en artig tur, så kanskje jeg klarer å trylle frem mot nok til å prøve!
Muffin! Skrevet 9. desember 2009 #1145 Skrevet 9. desember 2009 Du burde gi det et forsøk. Når man snorkler så er man jo i overflaten, så det er jo ikke skummelt. Og hvis du bare syns det er fælt og skummelt, så har du hvertfall prøvd.
Store My Skrevet 9. desember 2009 #1146 Skrevet 9. desember 2009 Da får du snorkle på knærne og se på de bittesmå fiskene som er på det grunne.
Mazilla Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1147 Skrevet 9. desember 2009 Mazzi og ungene på nye snorkleeventyr.. Ser det for meg!
Mazilla Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1148 Skrevet 9. desember 2009 Begynner å innse at hjemmeeksamen faktisk er gjennomførbar! :dåne: Har fått gjort masse i kveld, etter en lat og ufornuftig formiddag. Nå må jeg avslutte for dagen, for han godeste vil legge seg (og jeg jobber utover i heeeele senga), men satser på å få gjort like mye i morra! Drømmer om å bli ferdig fortest mulig, sånn at jeg faktisk kan erklære juleferien for startet! Hadde ikke gjort noe å bli ferdig i god tid før fristen, for å si det sånn..
Mazilla Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #1150 Skrevet 10. desember 2009 Ja, plutselig! Selv om jeg for øyeblikket blir litt forsinka pga Obama. Ble plutselig litt fascinerende gitt!
cypress Skrevet 10. desember 2009 #1151 Skrevet 10. desember 2009 Da vi var i Thailand snorklet jeg med flytevest. Det var i grunn veldig behagelig, for da kunne jeg bare ligge der uten å anstrenge meg for å flyte. Anbefaler det! Jeg følte meg helt elendig da vi var på snorkling, for da hadde jeg akkurat kastet opp etter å ha blitt sjøsyk på vei ut til snorklestedet. Herregud, det var så flaut. Jeg kastet opp i vannet det det lå MASSE folk og snorklet allerede. Heldigvis syns fiskene at det jeg hadde spist til frokost var snadder, så de spiste opp alt sammen i løpet av noen få sekunder. Det var helt sykt å se på.
Mazilla Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #1152 Skrevet 10. desember 2009 Det var lurt, det hadde jeg ikke tenkt på! Takk for tipset! Håper jeg unngår sjøsyke da, det hørtes ikke noe særlig ut!
^^Belle^^ Skrevet 10. desember 2009 #1153 Skrevet 10. desember 2009 *innom og oppdaterer seg* PS! Snorkling er noe av det gøyeste som finnes.
LilleEkorn Skrevet 10. desember 2009 #1154 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg virkelig hater å ha hodet under vann og ikke kunne puste gjennom nesa....MEN snorkling i egypt bare måtte jeg prøve etter at kjære hadde ligget ute i vannet og tittet i noen timer og krevde at jeg bare måtte prøve.. Da var jeg hekta, og måtte shoppe egen snorkel, maske og svømmeføtter. De ble brukt flittig resten av ferien der, og de var med til Maldivene også. Jeg ligger bare i vannoverflaten og titter, det er helt fantastisk Pass på å få deg sånn snorkel som hindrer vannet i å renne ned i røret Endret 10. desember 2009 av LilleEkorn
Mazilla Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #1155 Skrevet 10. desember 2009 Kanskje det er håp for meg også da! Dere har ihvertfall gjort gode forsøk på å overbevise meg! Nå er jeg sliten etter en lang dag med oppgaveskriving etterfulgt av styrketrening..
MarianneE Skrevet 11. desember 2009 #1156 Skrevet 11. desember 2009 Ja, plutselig! Selv om jeg for øyeblikket blir litt forsinka pga Obama. Ble plutselig litt fascinerende gitt! Jeg har sittet og sett på TV og bare tenkt "woooow.... han er jo her, i Oslo, bare to timer unna med bil! Wooooow" Også har jeg lurt litt på hvordan jeg skal kunne reise inn og overtale Will Smith til å komme hjem hit en tur....
Mazilla Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1157 Skrevet 11. desember 2009 Kanskje Will Smith får litt mer oppmerksomhet når bare Obama har reist igjen? Du får følge med! Nok en gang har vi forresten ulik smak, jeg synes ikke Will Smith er noe særlig jeg.. Nei nå er det kaffe/frokosttid, så jeg kan komme i gang med hjemmeeksamen igjen. Hvis jeg blir ferdig i løpet av dagen/formiddagen i morra, så kan jeg ut en liten tur i morra! Ah, sosialt liv lokker i det fjerne! Er ikke det motivasjonen sin, så vet ikke jeg!
MarianneE Skrevet 11. desember 2009 #1158 Skrevet 11. desember 2009 Jeg synes ikke han er sånn sexy-flott, bare virker all-right-flott. Sa bare at han kunne tatt en tur innom, ikke at han skulle bli han virker bare veldig sympatisk og sånn.
Mazilla Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1159 Skrevet 11. desember 2009 Ah, men da så.. Jaja, jeg kunne sikkert også klart å ta en kaffe med han liksom..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå