Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Jeg har lyst til å ta en pause fra alt som heter skolearbeid og bare gjøre noe gøy istedet.. Bake småkaker eller kjøpe julegaver, for eksempel! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at det ikke er så mange dagene til du kan gjøre dette? :)

Skrevet

Leverer siste oppgave neste mandag, men da drar vi rett til Egypt, så det blir dårlig med avslapning før jul. Eller, skal jo slappe av i Egypt da! :fnise: Men, dårlig med småkakebaking da, for å si det sånn.. ;) Rusla meg en tur i byen i dag, og så spiste vi ute. Koselig å gjøre noe annet enn skoleting, selv om vi måtte vente leeeeenge før de fikk til å lage maten min ordentlig.. :roll: Mista litt av kosen med å spise sammen når han godeste var ferdig lenge før jeg fikk maten, selv om han konsentrerte seg om å spise saaaakte. :sjenert: Jaja, vi fikk jo i det minste sett på den andre spise! :fnise:

Kanskje jeg skal lage kakao..? :kaffekopp::arwen:

Skrevet

Kakao med krem :sikle:

Sånn rett i koppen kakao, med kokt melk i stedenfor vann.

Deilig! Det hadde kjære og jeg sammen med frokosten på tirsdag :happy:

Skrevet

Hadde ikke krem, men ble kakao likevel. Ikke sånn rett i koppen-tull da, men ordentlig god hjemmelagd kakao! ;)

Skrevet

Jeg gidder ikke stå å lage jeg, og har som regel bare rett i koppen! :) Rett i koppen er godt det også, med melk :sikle:

Skrevet

Men hvis du i allefall skal varme melka, så er jo jobben i grunnen gjort? :klø:

Skrevet

Joa, men det blir med rett i koppen pulver og ikke ordentlig kakao :ler: hahaha

Skrevet

For lengst godt i gang med dagens arbeidsøkt, så nå måtte jeg ha meg en liten kg-pause! :kaffekopp: Er ikke helt i form, men prøver å ignorere det, for jeg har ikke tid til å være syk. Må sørge for å komme ordentlig godt i gang med oppgaven min i dag, sånn at jeg kan konsentrere meg om eksamenslesing i helga. Veksler mellom tilstandene :veslejenta: og :bond: , litt sært. Pleier i grunnen aldri å bli helt :bond: for eksamen, men i år er det et umenneskelig arbeidspress jeg aldri har sett maken til! :sukk: Skal bli godt med ferie! :jepp:

Skrevet (endret)

Humøret mitt, kort oppsummert: :murvegg::sinna::klaske::kjempesinna::bond::trampe::scorpis::kjefte: :klø: :sukk::Gjesp::frustrert: :slåss: :angry: :cry: :slår: :forvirra::kari:

Stakkars han godeste... :sjenert:

Endret av Mazilla
Skrevet

Hva skjer? :troest:

Håper du er blid igjen nå :klemmer:

Skrevet

du får sagt det, Mazi....

:fnise:

Skrevet
:ler:

God bedring med humøret :smilyblomst:

:sjenert: Takk for det! Blir vel bedre om halvannen ukes tid tenker jeg! Men det er sannelig lenge nok å gå rundt som en tikkende bombe! ;)

:klem: :klem:

God helg!

:klem: God helg til deg og! Kos deg på julebord, din heldiggris! Skal "kose meg" hjemme med pensumbøker i kveld jeg.. :sukk:

Hva skjer? :troest:

Håper du er blid igjen nå :klemmer:

Bare eksamensforberedelsene som går litt i stå! :sukk: Humøret er en smule ..ehm.. ustabilt! :fnise:

:klemmer:

du får sagt det, Mazi....

:fnise:

:nigo:

Skrevet

Eksamenslesing og :vin: , er det en lovlig kombinasjon..? :rolleyes:

Skrevet (endret)

Status:

:gravid::tellesauer::vin::sjokolade::hallo: :slår:

Altså:

Stappmett, sitter i senga med rødvinsglass, sjokolade og laptopen og prøver å få banka inn litt pensumstoff i hodet.

Endret av Mazilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...