Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble akkurat venn med bestefar på 77 på facebook! :dåne:

:hoho:

Jeg har ingen av mine der, de skjønner ikke slikt :fnise:

Nok med at mamma og sånne folk er der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sov jeg helt til jeg våkna, uten vekkerklokke, for første gang på sikkert en måned. Det var deilig det! :bolledeig: Så så vi et par episoder av 30 Rock fra senga. Har snart sett hele første sesong, men har fremdeles ikke klart å bestemme meg for om jeg liker det eller om det bare er teit. Ingen ny favoritt ihvertfall! ;)

I dag skal jeg lese litt hjemme. Har lagd meg :kaffekopp: og har lørdagsgodtrester stående i en skål, så nå er det bare å sette i gang med lesinga.

Hadde egentlig tenkt oss på julegateåpning i dag, men så oppdaga jeg plutselig at det var i går.. :sukk: De skal tenne julegrana i dag da, så vi får se om vi tar turen bort. Kanskje jeg kunne fått litt julestemning? :sjenert:

Nei, nå roper bøkene på meg! :vinke:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :)

Har hatt en pause fra lesing i dag, med unntak av en times tid i formiddag. Ettermiddagen har stått i husarbeidets tegn. Så helt bomba ut her, siden jeg omtrent ikke har vært hjemme og han godeste er fullstendig blind for rot og støv.. :sjenert:

Nå er oppvasken tatt, leiligheten rydda, kjøkkenet og badet vaska, gangen, stua og soverommet støvsugd, osv osv... Deilig! :nigo: Har fått satt frem litt julepynt og tent lys, så nå er det godt å bare synke sammen i sofaen! :veslejenta: Har tøy i vaskemaskinen, men det får han godeste ta seg av. Det er vel det minste han kan gjøre etter å ha sett på meg jobbe i flere timer.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg omsider fått skrevet ferdig takkekortene også, troooor jeg.. :sjenert: Har mista lista med oversikten, så jeg håper jeg har fått skrevet til alle som skal ha! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske fornøyd med gårsdagen ja, om jeg får si det selv! :fnise:

Sov utrolig lite/dårlig i natt, men måtte stå opp da klokka ringte 6.45 likevel, for å ha noen som helst sjanse til å få leseplass på skolen. Klarte det heldigvis, så nå sitter jeg her med kaffe og kg for å få våkna litt. Hjemmeeksamen legges ut senere i dag, blir spennende å se hva slags oppgaver vi får! Må kombinere oppgaveskriving og eksamenslesing fremover. Blir hektisk en stund nå, men om nøyaktig 2 uker, 4 timer og 44 minutter har jeg juleferie! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg levert en oppgave, så nå er det ene faget ute av verden i noen uker frem til sensuren faller.. Skummelt! :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så godt at den savnede kom tilbake. :fnise: Ikke noe gøy å ha sånt tullball på ferie. :nei:

Må bare legge til at jeg også har bestefar på facebook. :dåne: Og han får det faktisk til! :overrasket: Han som nettopp har lært seg å lese SMSer. :fnise:

Lykke til med skolearbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for det Muffin! :) Det håper jeg også.. ;) Jeg har vært innom minst tre forskjellige alternativer til hva jeg skal skrive om, men trooooor jeg har bestemt meg nå på et vis. Må jo bare se å komme i gang med skrivinga! Takk og pris for Google scholar forresten, for noen hadde vært og hamstra med seg all relevant litteratur fra biblioteket før oppgaven ble lagt ut! :roll: Nei huff, nå er jeg nødt til å komme i gang, sånn at jeg er godt i gang før jeg må lese til skoleeksamen i helga.. :sukk:

Skal bli så godt med ferie!! Selv om jeg egentlig ikke tillater meg selv å tenke på det riktig enda.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også jeg er flink som står på, men jeg har i grunnen ikke noe valg for tida.. :fnise:

Klar for en ny økt nå. Oppgaven min ble plutselig en helt annen enn jeg hadde sett for meg, men nå er jeg ihvertfall i gang! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...