LilleEkorn Skrevet 20. november 2009 #1001 Del Skrevet 20. november 2009 Skjønne søte mazzi Må bare litt av deg som ikke kunne lukte parfymen til din kjære... Ønsker deg en nydelig dag!!!! Og en like fantastisk helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. november 2009 #1002 Del Skrevet 20. november 2009 Kjenner meg igjen i det at en liten ting kan få alt til å tippe over når man er sliten og har mye å tenke på. Håper dagen i dag er fin, og at du får en bra helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. november 2009 #1003 Del Skrevet 20. november 2009 God helg! Håper dagen idag blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1004 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg klarer heldigvis å le av det i ettertid, selv om det var ramme alvor der og da! Nå er jeg hjemme etter en riktig så effektiv lesedag. Godt med noen sånne dager også, ikke bare sløve unnasluntredager! Nå står pizzadeigen til heving, og jeg har forbud mot å åpne kjøleskapsdøra pga en eller annen hemmelighet han godeste ruger på. Gleder meg til å bare slappe av og kose meg i kveld! :rødme: Legger igjen noen helge- til de som måtte titte innom her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2009 #1005 Del Skrevet 20. november 2009 hihi Snille kjæren din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1006 Del Skrevet 20. november 2009 Ja! :rødme: Han skjønte vel at jeg trengte noe litt ekstra etter gårsdagens lille sammenbrudd.. Nå har han forresten på seg parfyme igjen, og i dag har jeg luktesans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. november 2009 #1007 Del Skrevet 20. november 2009 Alt er jo bare fryd og gammen skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. november 2009 Forfatter #1008 Del Skrevet 20. november 2009 Ja, her er det kort vei mellom topp og bunn for tida! Blir helt hjernedød av eksamenstida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. november 2009 #1009 Del Skrevet 20. november 2009 Koselig fredag Kjære skulle hatt på seg parfyme, for nå fikk jeg lyst til å ligge å sniffe på han når vi skal sove Men han har 2stk, og jeg er ikke så glad i noen av de.. Den ene så, men er liksom så lei den. Men det blir andre boller etter juleaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. november 2009 #1010 Del Skrevet 21. november 2009 Så søt mannen din er som lager kake til deg (Jeg har sniklest på FB) Håper du får en fortsatt fin helg, selvom du er midt i eksamensmaset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1011 Del Skrevet 21. november 2009 Ja, han er kjempesnill! :rødme: Ordner klesvask, oppvask og alt mulig for tida! Nå skal jeg være noen timer på skolen, og så skal jeg hjem til mann og ostekake.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. november 2009 #1012 Del Skrevet 21. november 2009 Søte snille mannen til, Mazilla Så søt han var når han laget ostekake til deg Her er det også kort vei mellom topp og bunn for tiden, men det kommer nok bedre tider snart, gleder meg til eksamenstiden er over Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. november 2009 #1013 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Ostekake med GELELOKK!! Snill mannen din er! Ha en flott lørdag! Endret 21. november 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. november 2009 #1014 Del Skrevet 21. november 2009 Ha en flott lørdag! Kos deg med mann og ostekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1015 Del Skrevet 22. november 2009 Søte snille mannen til, Mazilla Så søt han var når han laget ostekake til deg Her er det også kort vei mellom topp og bunn for tiden, men det kommer nok bedre tider snart, gleder meg til eksamenstiden er over Håper du får en fin helg Jeg gleder meg også til eksamenstida er over, selv om det virker endeløst lenge til akkurat nå! Håper du har hatt ei fin helg! Ostekake med GELELOKK!! Snill mannen din er! Ha en flott lørdag! Ja, han kan nå han vil, den gutten! Ha en flott lørdag! Kos deg med mann og ostekake Takk takk! Dro "tidlig" fra lesesalen, med bussen kl 18. Fikk en koselig kveld hjemme. Slappa av med tv, serie, god mat og ikke minst ostekake! Nå er jeg for lengst på plass på lesesalen, med mandariner, Ifa, pulverkaffe og melkerull. Noen må gleder må jeg jo få ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2009 #1016 Del Skrevet 22. november 2009 Du kosa deg jammen igår! Hvordan går det idag da? Er du fortsatt på plass på lesesalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1017 Del Skrevet 22. november 2009 Jaja, jeg sitter nå her og glaner jeg... Får lest litt innimellom da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2009 #1018 Del Skrevet 22. november 2009 Bra det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1019 Del Skrevet 22. november 2009 Under en halvtime igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 22. november 2009 #1020 Del Skrevet 22. november 2009 Mazzi! Ser det har vært både opp og nedturer siden sist jeg var innom.. Skjønner godt du blir lei, men litt kred synes jeg du må få som holder motet og aktivitetsnivået oppe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå