Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Skjønne søte mazzi :klem: Må bare :fnise: litt av deg som ikke kunne lukte parfymen til din kjære...

Ønsker deg en nydelig dag!!!! Og en like fantastisk helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i det at en liten ting kan få alt til å tippe over når man er sliten og har mye å tenke på. ;)

Håper dagen i dag er fin, og at du får en bra helg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heldigvis å le av det i ettertid, selv om det var ramme alvor der og da! :fnise:

Nå er jeg hjemme etter en riktig så effektiv lesedag. Godt med noen sånne dager også, ikke bare sløve unnasluntredager! ;) Nå står pizzadeigen til heving, og jeg har forbud mot å åpne kjøleskapsdøra pga en eller annen hemmelighet han godeste ruger på. Gleder meg til å bare slappe av og kose meg i kveld! :rødme:

Legger igjen noen helge- :klemmer: til de som måtte titte innom her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :rødme: Han skjønte vel at jeg trengte noe litt ekstra etter gårsdagens lille sammenbrudd.. Nå har han forresten på seg parfyme igjen, og i dag har jeg luktesans! :strix::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig fredag :strix:

Kjære skulle hatt på seg parfyme, for nå fikk jeg lyst til å ligge å sniffe på han når vi skal sove :)

Men han har 2stk, og jeg er ikke så glad i noen av de.. Den ene så, men er liksom så lei den.

Men det blir andre boller etter juleaften :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt mannen din er som lager kake til deg ;) (Jeg har sniklest på FB)

Håper du får en fortsatt fin helg, selvom du er midt i eksamensmaset :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er kjempesnill! :rødme: Ordner klesvask, oppvask og alt mulig for tida! Nå skal jeg være noen timer på skolen, og så skal jeg hjem til mann og ostekake.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte snille mannen til, Mazilla :jepp:

Så søt han var når han laget ostekake til deg :hjerte:

Her er det også kort vei mellom topp og bunn for tiden, men det kommer nok bedre tider snart, gleder meg til eksamenstiden er over :jepp:

Håper du får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte snille mannen til, Mazilla :jepp:

Så søt han var når han laget ostekake til deg :hjerte:

Her er det også kort vei mellom topp og bunn for tiden, men det kommer nok bedre tider snart, gleder meg til eksamenstiden er over :jepp:

Håper du får en fin helg :klemmer:

Jeg gleder meg også til eksamenstida er over, selv om det virker endeløst lenge til akkurat nå! ;)

Håper du har hatt ei fin helg! :jepp:

Ostekake med GELELOKK!! :wow::hjerte:

Snill mannen din er!

Ha en flott lørdag!

Ja, han kan nå han vil, den gutten! :fnise:

Ha en flott lørdag! Kos deg med mann og ostekake :klem:

Takk takk! :) Dro "tidlig" fra lesesalen, med bussen kl 18. Fikk en koselig kveld hjemme. Slappa av med tv, serie, god mat og ikke minst ostekake! :sikle:

Nå er jeg for lengst på plass på lesesalen, med mandariner, Ifa, pulverkaffe og melkerull. Noen må gleder må jeg jo få ha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Mazzi!

Ser det har vært både opp og nedturer siden sist jeg var innom.. :ler: Skjønner godt du blir lei, men litt kred synes jeg du må få som holder motet og aktivitetsnivået oppe!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...