Mazilla Skrevet 16. november 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 16. november 2009 Jepp, det er det den gjør.. Nå er jeg ferdig med alle dagens små gjøremål; veiledning, trening, forelesning, lunsj, så nå kan jeg sette i gang med lesinga. Satser på en god økt frem til i kveld, bare avbrutt av noen små kg-pauser og et par kaffepauser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. november 2009 #962 Del Skrevet 16. november 2009 Go Mazzi, go Mazzi :duskedame: Go Mazzi, go Mazzi :duskedame: Go Mazzi, go Mazzi :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 16. november 2009 #963 Del Skrevet 16. november 2009 Kom igjen og stå på nå, dette går jo kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. november 2009 Forfatter #964 Del Skrevet 16. november 2009 Dere altså! Nå må jeg jo bare kjøre på, kan ikke svikte dere som har så troa på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. november 2009 #965 Del Skrevet 16. november 2009 Go Mazzi, you can do it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. november 2009 #966 Del Skrevet 16. november 2009 Yeah Mazzi, you keep up the good work girlfriend! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. november 2009 #967 Del Skrevet 16. november 2009 Skal si du har heia gjengen med det i dag Her er det bare å stå på ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. november 2009 #968 Del Skrevet 16. november 2009 Innom for å heie litt jeg også!!! Og grattis med vel gjennomført innlevert oppgave!!! Du er flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2009 Forfatter #969 Del Skrevet 17. november 2009 Dagens klaging: Tom for kaffe, må drikke pulverschkvip Lei av kviseinvasjonen i ansiktet etter pilleslutt En smule konsentrasjonsproblemer Meeeeeen: På den annen side har jeg tilbragt noen timer av formiddagen sammen med han godeste, og han er glad i meg, kviser eller ei! Jeg fikk dessuten lagd meg en kopp ordentlig i dag morges før jeg gikk tom, og jeg har fått lest litt. Nå er det bare å gyve løs på fortsettelsen, med pulverkaffe ved min side og langt unna nærmeste speil. Dessuten, kanskje folk bare tror at jeg bare er med på Rød Nese Aksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. november 2009 #970 Del Skrevet 17. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. november 2009 #971 Del Skrevet 17. november 2009 Kjenner til kviseproblematikken etter pilleslutt.. For min del har det heldigvis roet seg litt nå, så får håpe det samme skjer med deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. november 2009 Forfatter #972 Del Skrevet 17. november 2009 Hvor lang tid tok det før det ga seg for deg, cypress? Jeg begynner å bli rimelig lei nå.. Nå skal jeg straks pakke sakene og dra hjem fra lesesalen. Gleder meg til en episode av six feet under før leggetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. november 2009 #973 Del Skrevet 17. november 2009 Tja, det tok dessverre noen måneder.. Det er 6 mnd siden jeg sluttet på pillene nå, og huden min har vel vært ok den siste måneden eller så. Men jeg gikk over til å bruke hudpleie mer beregnet på "problemhud", kanskje det også hjalp. MD Formulations! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 17. november 2009 #974 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg sluttet med pillen for ca et år siden. Gikk uten helt til mars eller april. Da begynte jeg igjen for jeg var så lei av kvisene! Trodde jeg var den eneste i hele verden som hadde det sånn! Håper du har fått tak i skikkelig kaffi nå!!! Endret 17. november 2009 av Idnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2009 Forfatter #975 Del Skrevet 18. november 2009 Urk... Får vel kjøpe meg noe problemhudgreier jeg også.. Hvis det kan hjelpe er det jo absolutt verd det! Nå har jeg kommet meg på skolen igjen, med ordentlig kaffe i koppen.. Mindre enn tolv timer siden jeg dro hjem i går kveld, men får vel bare bite tennene sammen og holde ut noen uker til! Gleder meg mer og mer til en uke i Egypt med mannen min! Da skal jeg rett og slett ikke gjøre noe annet enn å slappe av og kose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 18. november 2009 #976 Del Skrevet 18. november 2009 Misunner deg på den Egyptturen altså! Høres helt herlig ut, spesielt etter en stressende eksamensperiode!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 18. november 2009 #977 Del Skrevet 18. november 2009 Det er da heldigvis ihvertfall noe som lokker i enden av alt slitet! Skjønner godt det er tøffe tider for deg om dagen!! Men, siden jeg ikke fikk i går, så gjør jeg det heller i dag! :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2009 Forfatter #978 Del Skrevet 18. november 2009 Gikk helt fint med konsentrasjonen i dag helt til to stykker på nabobordet fant det for godt å sitte og hviske sammen... HOLD KJEFT FOR POKKER!!! De skjønner ikke norsk, så det går ikke an å snakke til de... Er det mulig?! Merker de ikke at alle andre her er stille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2009 Forfatter #979 Del Skrevet 18. november 2009 Takk for støtten, Neferet Fikk omsider kontakt med folka på nabobordet, så nå holder de kjeft. Mazzi: 1, skumle pratesyke folk: 0! Victory! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. november 2009 #980 Del Skrevet 18. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå