Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det er det den gjør.. Nå er jeg ferdig med alle dagens små gjøremål; veiledning, trening, forelesning, lunsj, så nå kan jeg sette i gang med lesinga. Satser på en god økt frem til i kveld, bare avbrutt av noen små kg-pauser og et par kaffepauser :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go Mazzi, go Mazzi

:duskedame: :duskedame:

Go Mazzi, go Mazzi

Go Mazzi, go Mazzi

Skrevet

Kom igjen og stå på nå, dette går jo kjempebra! :heiajente:

Skrevet

Dere altså! :fnise: Nå må jeg jo bare kjøre på, kan ikke svikte dere som har så troa på meg! :rolleyes:

Skrevet

Yeah Mazzi, you keep up the good work girlfriend!

:danser:

:hoho:

Skrevet

Skal si du har heia gjengen med det i dag ;) Her er det bare å stå på ja :heiajente:

Skrevet

Innom for å heie litt jeg også!!! :danser:

Og grattis med vel gjennomført innlevert oppgave!!! :kose: Du er flink! :jepp:

Skrevet

Dagens klaging:

Tom for kaffe, må drikke pulverschkvip

Lei av kviseinvasjonen i ansiktet etter pilleslutt

En smule konsentrasjonsproblemer

Meeeeeen:

På den annen side har jeg tilbragt noen timer av formiddagen sammen med han godeste, og han er glad i meg, kviser eller ei! :jepp: Jeg fikk dessuten lagd meg en kopp ordentlig :kaffekopp: i dag morges før jeg gikk tom, og jeg har fått lest litt. Nå er det bare å gyve løs på fortsettelsen, med pulverkaffe ved min side og langt unna nærmeste speil. Dessuten, kanskje folk bare tror at jeg bare er med på Rød Nese Aksjonen? :klovn::fnise:

Skrevet

Kjenner til kviseproblematikken etter pilleslutt.. :sur: For min del har det heldigvis roet seg litt nå, så får håpe det samme skjer med deg!! :klemmer:

Skrevet

Hvor lang tid tok det før det ga seg for deg, cypress? Jeg begynner å bli rimelig lei nå.. :sukk:

Nå skal jeg straks pakke sakene og dra hjem fra lesesalen. Gleder meg til en episode av six feet under før leggetid :jepp:

Skrevet

Tja, det tok dessverre noen måneder.. Det er 6 mnd siden jeg sluttet på pillene nå, og huden min har vel vært ok den siste måneden eller så. Men jeg gikk over til å bruke hudpleie mer beregnet på "problemhud", kanskje det også hjalp. MD Formulations! :tommelopp:

Skrevet (endret)

Jeg sluttet med pillen for ca et år siden. Gikk uten helt til mars eller april. Da begynte jeg igjen for jeg var så lei av kvisene! :sukk: Trodde jeg var den eneste i hele verden som hadde det sånn! :sjenert:

Håper du har fått tak i skikkelig kaffi nå!!! :kose:

Endret av Idnar
Skrevet

Urk... Får vel kjøpe meg noe problemhudgreier jeg også.. :sukk: Hvis det kan hjelpe er det jo absolutt verd det! :Nikke:

Nå har jeg kommet meg på skolen igjen, med ordentlig kaffe i koppen.. ;) Mindre enn tolv timer siden jeg dro hjem i går kveld, men får vel bare bite tennene sammen og holde ut noen uker til!

Gleder meg mer og mer til en uke i Egypt med mannen min! Da skal jeg rett og slett ikke gjøre noe annet enn å slappe av og kose meg :nigo:

Skrevet

Misunner deg på den Egyptturen altså! ;) Høres helt herlig ut, spesielt etter en stressende eksamensperiode!! :)

Skrevet

Det er da heldigvis ihvertfall noe som lokker i enden av alt slitet! Skjønner godt det er tøffe tider for deg om dagen!!

Men, siden jeg ikke fikk :duskedame: i går, så gjør jeg det heller i dag!

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Skrevet

Gikk helt fint med konsentrasjonen i dag helt til to stykker på nabobordet fant det for godt å sitte og hviske sammen... HOLD KJEFT FOR POKKER!!! :kjempesinna: De skjønner ikke norsk, så det går ikke an å snakke til de... Er det mulig?! :kjefte: Merker de ikke at alle andre her er stille? :regler:

Skrevet

Takk for støtten, Neferet :klemmer:

Fikk omsider kontakt med folka på nabobordet, så nå holder de kjeft.

Mazzi: 1, skumle pratesyke folk: 0! Victory! :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...