Gå til innhold

Mazzis bok

Fremhevede innlegg

Gjest Ansjoni
Skrevet

Mazilla gikk til skolen

trippe-tripp det sa

da det led mot kvelden

måtte hun hjem dra!

:romeo:

Så det! Fatt mot lille travle humle! Dette klarer du. Og det er viktig å slappe av litt og samle krefter!!

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Jeg dro hjem i halv ni tida. Kom hjem til nesten ferdig middag. Koteletter og kokte poteter har aldri smakt så godt før! :sikle: Etter middagen gikk jeg vel i grunnen rett til sengs. Orka ikke mer kroppskontakt enn en klem og et kyss, var helt utkjørt! Får håpe det er en vanesak, for jeg kan jo ikke la skolen gjøre at jeg blir helt aseksuell heller! ;)

Nå er jeg tilbake på skolen, klar til ny dyst. Skal levere en oppgave etterpå, håper foreleseren viser en menneskelig side og godkjenner den.. :sjenert: Gleder meg til i ettermiddag, da skal jeg trene styrke med han godeste igjen. Det er så koselig å trene sammen! Blir masse kyss, klapp og klem av det.. :fnise: I kveld kommer ei venninne til byen på helgebesøk for å besøke meg og ei til. Vi tre gikk sammen i Bergen, og nå går to av oss på samme studie her. Har ikke sett hun som kommer siden bryllupet, så det blir koselig! :jepp: Skal bli godt å koble av i helga, kan jo ikke bare tenke på skole hele tida.. :riste:

Får nesten gjøre en innsats nå, så jeg kan ta helg med god samvittighet senere i dag! :)

God fredag! :vinke:

Skrevet
:klemmer: Håper du får kost deg masse i helga :vin:
Skrevet

Kose deg masse i helgen!!!! :D :hug:

Gjest Neferet
Skrevet

Glem all skole og bare :skravle: og :skratte: og :spise: og :skaal: og :kose: i helga Mazilla!!

:klemmer:

Skrevet
:humpe: må du også gjøre :Nikke:

Det var det jeg som skulle si.... :sjenert:

:kose: på favorittMazzien vår!

Skrevet

Har allerede rukket både :skravle: og :skratte: og :vin: og :spise: og :skaal: og :kose: og :humpe: , enda så ung helga er! I dag blir det mer av alt! :nigo:

Nå er han godeste litt :bolledeig: , for han har fått melding om at TVen vår har kommet til postkontoret. Har aldri sett han løpe i dusjen så fort før.. :ler:

Skrevet

Har bare :spise: i helga jeg :( Men idag blir det forhåpentligvis andre boller :nigo: Jeg får lurt inn boller overalt :ler:

Syns jeg ser mannen din spurte inn i dusjen og så til postkontoret :ler: Men jeg hadde nok gjort det samme jeg også :fnise:

Ha en fin lørdag søta :klemmer:

Skrevet

Jeg skulle gjerne vært i dine sko, men på en måte håper jeg det ikke skjer helt enda ;) Ting er liksom ikke helt ok rundt meg enda, og jeg vet ikke om det ville ordna seg mens jeg gikk gravid, og da mener jeg sted å bo og slikt.

Men når det er ordnet, da er det bare å hoppe inn i magen min :Nikke:

Jeg vil gjerne få vekk bollemagen min først da, så at den magen som tyter utover da er en bebi og ikke freia og taco.. :fnise:

Skrevet

Kos deg videre med mer av alt, Mazzi. :nigo:

Skrevet

Søndag, cupfinalen står på og surrer på vår nye og flotte TV, men jeg driter egentlig i hvem som vinner.. ;) Hadde en koselig venninnedag i går, med altfor mange timer på shopping (kjedelig når man ikke har noen penger å bruke!) etterfulgt av tur på Peppes med våre respektive, så vors og byen. Skikkelig kjøttmarked i går! :dåne: Kom oss helskinna gjennom da, heldigvis! :fnise:

Skrevet

Du har hatt en fin helg skjønner jeg :jepp::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...