Mazilla Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #741 Del Skrevet 21. oktober 2009 Kjøpte en brun jakke i fake-skinn, en mosegrønn cardigan og en deilig myk lue I går kjøpte jeg en hverdagskjole, tre tynne basisgensere og en blåturkis cardigan. Går leeenge mellom hver gang jeg kjøper klær, så det er litt gøy når jeg får sånne rykk og samtidig har råd til det! Liker egentlig ikke å shoppe med andre jeg.. Finner ikke helt roen, blir bare gående uten å egentlig kikke på ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. oktober 2009 #742 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ikke greit med altfor mye skolearbeid på en gang. Kjenner igjen den litt overveldende følelsen som kan komme snikende om man ikke kommer ordentlig i gang. Trøsteshopping er fint. Jeg har også hatt shoppekick i det siste. Kjøpt mange fine cardigans bl.a. Men nå må jeg roe ned litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. oktober 2009 #743 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som har tips til hvor jeg kan finne en stor og god, tykk cardigan kanskje?? Jeg er på utkikk etter det! (Helst ikke grisedyr...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. oktober 2009 #744 Del Skrevet 21. oktober 2009 Noen som har tips til hvor jeg kan finne en stor og god, tykk cardigan kanskje?? Jeg er på utkikk etter det! (Helst ikke grisedyr...) Carlings! De har så mange fine, jeg må inn å kikke en dag Ellers har vel H&M fått inn noen tror jeg.. Mazzi; Jeg tror (vet) at du er kjempefin i de klære! Og at brunt og grønt kler deg Jeg liker heller ikke å shoppe med andre, føler jeg blir så stressa og at jeg ikke kan gå rundt og se på klær.. Også klarer jeg ikke være med andre for å se på klær, det er så kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 21. oktober 2009 #745 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg som trodde det bare var meg som likte å shoppe aleine!! Finner ingenting når jeg går sammen med andre! Og når andre skal se går jeg bare å dilter etter og nikker og smiler og sier ja og ha, men får ikke sett på noe, alt blir bare nesten litt sånn tåkete! :klø: Kanskje jeg er allergisk mot å shoppe med andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. oktober 2009 #746 Del Skrevet 21. oktober 2009 Shopping :rødme: ikke litt misunnelig engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. oktober 2009 #747 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg må også shoppe alene...ellers så finner jeg meg ikke noe! ...blir vel uansett ikke så lett å finne noe som sitter veldig fint etterhvert som magemålet øker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #748 Del Skrevet 22. oktober 2009 Wow, jeg trodde jeg var den eneste som ikke likte å shoppe med andre, men her er det jo en hel gjeng! Denne dagen skal bli bedre enn gårsdagen! Skal på spinning om en times tid, etterfulgt av lesing, to forelesninger, rydding og til slutt konsert. Ikke mye rom for avslapping og unnasluntring i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. oktober 2009 #749 Del Skrevet 22. oktober 2009 Wow, jeg trodde jeg var den eneste som ikke likte å shoppe med andre, men her er det jo en hel gjeng! ....og det er mange av oss! Ille å shoppe med veninner, som vil bruke dritmye tid i en butikk du ikke har behov for, mens som den gode veninnen jeg er, tøyer jeg tålmodigheten, henter ekstra farger og størrelser til prøverommet, roser for den gode smak, og sier at hun er såå fin, og ikke bare fordi jeg vil gå videre nart. ...Og så kommer turen til den butikken jeg vil til, og da gjesper veninna utålmodig, og sier at her var det ikke noe, vi går videre, har tross alt ikke så god tid heller! Neida, men mer enn en time i "pastell- og rosaland" kunne vi bruke, men ikke fem minutter i "sort-og-stilig-hjørnet " Kan få lyst til å drepe av mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. oktober 2009 #750 Del Skrevet 22. oktober 2009 Skjønner frustrasjonen Ansjoni. Har det litt på samme måte når jeg handler med Mannen faktisk. Han kan bruke en time på å prøve dressjakker og skjorter, men blir utålmodig med én gang jeg prøver mer enn 2 kjoler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 22. oktober 2009 #751 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja, jeg også. Det er liksom ikke måte på hvor lang tid vi kan bruke i sportsbutikker f.eks, men han setter opp oppgitt-og-overbærende-minen når jeg "bare skal inn og titte litt" i kvinnelige konfeksjonsbutikker. Eneste som er praktisk md å ha med ham på shoppern, er at da har jeg noen til å bære posene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2009 #752 Del Skrevet 22. oktober 2009 hei søta håper du har hatt en fin dag, slenger masse til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 22. oktober 2009 #753 Del Skrevet 22. oktober 2009 Jeg liker også godt å shoppe alene Men kjekt å gå i butikker med venninner om du selv ikke skal ha noe, da går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #754 Del Skrevet 22. oktober 2009 Godt dere holder liv i boka mi jenter! hei søta håper du har hatt en fin dag, slenger masse til deg!! Heia! Har hatt en hektisk dag hittil, og har egentlig ikke tid til å være her nå. Kom nettopp hjem fra skolen, har kasta i meg middag han godeste hadde klar, skal straks videre på jentevors før konsert. Dette blir moro! Takk for alle Miso! tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. oktober 2009 #755 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det blir i hvertfall ikke noe KG-Shoppingtreff Ha en fin kveld Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #756 Del Skrevet 22. oktober 2009 Sent ute allerede, men måtte bare legge ut denne før jeg stakk! Søte guttene! Søte serien! Blir nok ikke noe shoppingtreff nei! Ha en fin kveld du og, Minttu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2009 #757 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det blir i hvertfall ikke noe KG-Shoppingtreff hvorfor kan vi ikke ha KG shoppingtreff??? bare spør jeg altså masse til deg søta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2009 #758 Del Skrevet 22. oktober 2009 Godt dere holder liv i boka mi jenter! Heia! Har hatt en hektisk dag hittil, og har egentlig ikke tid til å være her nå. Kom nettopp hjem fra skolen, har kasta i meg middag han godeste hadde klar, skal straks videre på jentevors før konsert. Dette blir moro! Takk for alle Miso! tilbake nå leste jeg litt fort her, trodde nesten du skrev at du skulle kaste i deg han godeste sånn går det når man leser fort kose deg på jentevors snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 22. oktober 2009 #759 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kaste i seg han godeste høres ikke så ille ut det heller Kos deg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 22. oktober 2009 #760 Del Skrevet 22. oktober 2009 Kaste i seg han godeste høres ikke så ille ut det heller Kos deg i kveld nei, det gjør ikke det!! så mazzi må bare kjøre på, men nå erhun jo på jentevors.. da blir det lite på han godeste han får vente til mazzimor kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå