Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

:vinke:

Her er jeg igjen. Trøtt som bare det, for vi var ikke hjemme før klokka var ett i natt. Får bare pøse på med kaffe, så kommer jeg meg nok gjennom dagen.. ;)

Og til dere Rekaaa (velkommen inn i boka mi!), Minttu (var litt forvirra et øyeblikk der!) og Miso: Takk igjen for en fin kveld! :klemmer:

Får skrive mer her senere, men nå må jeg bare komme i hakk.. :Gjesp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei søta :klemmer:

tusen takk for utrolig koselig kveld på fredag :jepp: var kjempekoselig å treffe deg :klemmer:

håper du får en fiiiin dag, og at kaffen hjelper!! :kaffekopp: Sender deg en kopp fra meg jeg, så tar vi en kaffe sammen :jepp:

:hug:

Skrevet
Ååååh jeg og vil :sur: Neste gang må Bergen og Oslo møtes på halvveien :ler:

Neste treff får vi ta på Gol eller noe da! :ler: Skitur! :jepp:

Skrevet
Neste treff får vi ta på Gol eller noe da! :ler: Skitur! :jepp:

Kg-hyttetur :jepp::fnise:

Skrevet

Jeg og! :jepp: Bare jeg slipper å gå på ski.. :sjenert: Noen må jo passe hytta og holde liv i peisen mens resten er ute på viddene!

:Gjesp: Det tar på å bo på skolen... Straffer seg å ta frihelg!

Skrevet
Jeg og! :jepp: Bare jeg slipper å gå på ski.. :sjenert: Noen må jo passe hytta og holde liv i peisen mens resten er ute på viddene!

:Gjesp: Det tar på å bo på skolen... Straffer seg å ta frihelg!

jeg kan hjelpe Mazzi med å passe på peisen :jepp:

det tror jeg er en fin oppgave for oss, eller hva Mazzi?? :klem:

Skrevet

Helt ideell! :jepp: Også kan vi ha klart kakao og te til skientusiastene kommer frosne tilbake til hytta! :)

Skrevet

Det hadde jo vært utrolig morsomt å leid hytte da!! Men da kan ikke folk bli sjuke eller snike seg unna, da er det å møte opp ;)

Jeg er noob i å stå på alt, men står gjerne! Og en kopp kakao og noe godt når man kommer inn, det sier jeg ikke nei til! :nigo:

Begynte å lure litt? :sjarmor: hehe Jeg bytta vel alt mulig på fredag og lørdag..? Godt med forandring! :)

Skrevet

Nå er jeg på skolen, sånn passe klar for en ny "arbeidsdag". Planen for dagen er å lese en artikkel eller to i et fag, og forhåpentligvis bli mer eller mindre ferdig med semesteroppgaven i et annet. Wish me luck! ;)

Legger igjen noen :klemmer: til de som måtte titte innom og har lyst på

Gjest Ansjoni
Skrevet

Jeg vil ha :klemmer::hoppe:

:hug: rightbackatcha!

Lykke til med dagens dont! :duskedame:

Skrevet

Takk for det, søtinger! :klem:

:Gjesp:

Lurer på hva vi skal ha til middag. Eller, rettere sagt kveldsmat. Blir ganske sent før vi er hjemme i dag. Forslag mottas med takk! :enig:

Skrevet

Godt og enkelt: Tacobaguetter med masse frisk salat ved siden av ;)

Mmmm :)

Skrevet
:murvegg: Dette er et bibliotek, ikke et skrike-gulpe-amme-rape-hyle-prompe-rom!!!! :regler:
Skrevet

Ååå herregud Miam!! Det hørtes himmelsk ut :dåne:

Nå Mazzi må jeg jo komme med en preken siden jeg er en vordende mor ;)

Du må da skjønna at man ikke kan kontrollere et barns gråt? Og så må du jo bare skjønne at selv om ungen har kolikk så kan vi jo ikke bare sitte inne?? Nei vi mødre må ut bland folk og pakke dritlukt, rennende pupper og hyling på andre fredløse mennesker som bare ikke forstår hhvilken skatt vi har :rødme:

Dere som ikke har deres daglige dose med bæsj, spy, melkespreng, melkestråler fra puppene, hylende barn som ingenting funker på for å roe dem ned eller total utmattelse (for det er man når man har barn) har virkelig gått glipp av noe! :opplyser:

:roll: Jadda...

:skratte: :skratte:

Jeg er ironisk altså :Nikke:

Skrevet

Du, det ER himmelsk! Det er faktisk kjempegodt :) Sambo fant ut at han skulle laget det for et par år siden, og vi har laget det sånn av og til siden den tid, og det er bare nammmmmmis! Du steker bare kjøttdeig sammen med tacokrydder, skjærer en baguett nesten helt av, legger ost og kjøttdeig ned i og litt ost på toppen, og hiver det i ovnen! Easy peasy :fnise: :fnise:

Gratulerer med graviditet da forresten ;)

Hørtes ganske frustrerende ut Mazzimor, måtte le litt for meg selv :fnise: Man kan jo i det minste gå ut av biblioteket da, om ungen hyler og griner!

Skrevet

Takk skal du ha :hoppe:

Så enkel og så godt :sikle:

Det tror jeg vi må prøve i heimen :jepp:

Skrevet

Tacobaguett er suuupergodt! Og med masse mais og rømme da :fnise:

Kjære og jeg skal ha sånn crispy chicken idag, det er godt det :sikle: Sånn gul pakke ved tacotingene :)

Du Mazzi!! Jeg kom på hvem hu dama fra Peppes var! kontordama hos tannlegen :hoho: Var å betalte for timen min idag og bare "det er hu fra peppes" :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...