MarianneE Skrevet 15. oktober 2009 #681 Del Skrevet 15. oktober 2009 Nå ligger det oppskrift på glutenfrie horn i Matboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #682 Del Skrevet 15. oktober 2009 Måtte bare innom med en Og btw (sånn når man diskuterer semper/toro): Jeg er fan av de der finax! De er grei å oppbevare, god å bruke og ikke så dyr. Me like! Er det de forvokste melkekartongene, hvis du skjønner hva jeg mener? :klø: Det har jeg aldri prøvd, men hvis du anbefaler det så er det jo verd et forsøk! Ha en fin dag I like måte! Nå er det snart fredag! I morra på denne tida er jeg i selveste Tigerstaden! Nå har jeg vært på spinning og er i ferd med å installere meg på biblioteket.Blir nødt til å være her en stund i dag, for jeg regner ikke med å få gjort altfor mye i helga. Bare å sette i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2009 #683 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ha en fin dag! Ses i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #684 Del Skrevet 15. oktober 2009 At ikke folk kan skjønne at de ikke er stille selv om de "bare" hvisker! Sitter på stilledelen av et bibliotek! Skaff et grupperom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 15. oktober 2009 #685 Del Skrevet 15. oktober 2009 At ikke folk kan skjønne at de ikke er stille selv om de "bare" hvisker! Sitter på stilledelen av et bibliotek! Skaff et grupperom! Makan Alt klar til Oslo tur da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #686 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg er klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #687 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Prøver å pakke, men det er sannelig ikke lett! For det første fordi vi skal reise med bare håndbagasje, for det andre fordi jeg ikke aaaaner hva jeg skal gå med! Vet dessuten heller ikke om jeg får skifta i løpet av dagen i morra.. Må opp kl 5, så jeg tipper jeg kommer til å føle for å freshe meg opp litt før treffet! Endret 15. oktober 2009 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2009 #688 Del Skrevet 15. oktober 2009 Tror det er litt å godt å freshe seg litt opp da, hadde hvertfall jeg følt for måtte jeg opp så tidlig Og sminken blir borte og sånn, hvertfall på meg Jeg skal opp halv 7 og på jobb fra kvart på 8 til 1, men jeg skal rett til kjære å dusje Føler seg ikke i humør til å dra "på byen" etter å ha jobba i barnehage altså Dessuten skal jeg jo ha fin topp og støvletter da, på jobb skal jeg ha joggebukse og hettegenser Ha en fin kveld videre, så ses vi imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #689 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja jeg må jo prøve å få stelt meg på et vis! Senga neste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 15. oktober 2009 #690 Del Skrevet 15. oktober 2009 Håper dere får det gøy på treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 16. oktober 2009 #691 Del Skrevet 16. oktober 2009 Håper du får en fin Oslo-tur og koser deg på treff i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. oktober 2009 #692 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei Mazzimin tenkte bare slenge innom med en å si at vi ses ikveld det blir koselig, gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idnar Skrevet 16. oktober 2009 #693 Del Skrevet 16. oktober 2009 Håper du koser deg på treff!!! Ha en superduper helg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 16. oktober 2009 #694 Del Skrevet 16. oktober 2009 Takk for i kveld, det var så hyggelig å møte deg Mazilla! Huker deg opp på mine innlegg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. oktober 2009 #695 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hei fina Takk for i kveld! Kjempe koselig å møte deg Håper du koser deg videre i helga i storbyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. oktober 2009 #696 Del Skrevet 17. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2009 #697 Del Skrevet 17. oktober 2009 hei søta tusen takk for en koselig kveld igår det var kjempekoselig å treffe deg Mazzimor håper du koser deg i hovedstaden mens du er her nede og så gleder jeg meg til å treffe deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 17. oktober 2009 #698 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ååh så gøy med treff Hva gjorde dere, hva gjorde dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. oktober 2009 #699 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ååh så gøy med treff Hva gjorde dere, hva gjorde dere? Vi koste oss med god mat og drikke på peppes i oslo også skravlet vi masse det var kjempekjempekoslig og jeg gleder meg allerede til neste gang håper du har en kjempefin kveld mazzisnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 18. oktober 2009 #700 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vi koste oss med god mat og drikke på peppes i oslo også skravlet vi masse det var kjempekjempekoslig og jeg gleder meg allerede til neste gang Ååååh jeg og vil Neste gang må Bergen og Oslo møtes på halvveien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå