Mazilla Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hjemme fra konsert.. Ble to treningsøkter i dag gitt! Greit at folk vil fremover på konsert, men når de dytter og herjer og bare er ekle, så blir det en prinsippsak. Da er Mazzi plutselig Monster-Mazzi med verdens største muskler Rett og slett en vegg av stål! Da spiller musikken plutselig en mindre rolle; bare jeg vinner så er det greit! ..og når jeg først har bestemt meg så vinner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2009 #622 Del Skrevet 9. oktober 2009 litt av Monster-Mazzi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. oktober 2009 #623 Del Skrevet 9. oktober 2009 God helg, søte Mazzimor håper du får en strålende helg og en goood fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 9. oktober 2009 #624 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hehe, jeg ser det for meg. Monster-Mazzi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. oktober 2009 #625 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan være sånn på dansegulvet på byen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 9. oktober 2009 #626 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg kan være sånn på dansegulvet på byen.. Ja jeg og. Faen jeg blir så irritert av kjerringer som tror de eier dansegulvet. Hva som får de til å tro at de er greit å danse oppå meg? Dytte og vrikke ass'en opp i tryne mitt? Nei da kommer sinte Titt fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 9. oktober 2009 #627 Del Skrevet 9. oktober 2009 Sånn blir jeg og med et par alkoholenheter innabords.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. oktober 2009 #628 Del Skrevet 9. oktober 2009 ..me too...og bare littelitt tøff-i-trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. oktober 2009 #629 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bra å høre at man ikke er alene om å være cocktail-bitch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #630 Del Skrevet 9. oktober 2009 Søtinger! Nå har vi amadinepoteter i ovnen, biff til temperering på kjøkkenbenken og rødvin til noen graders nedkjøling i kjøleskapet Snart klart for ny konsert. Kunne sikkert trengt litt mer søvn, men sånn blir det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. oktober 2009 #631 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvilken konsert er det i dag? Vi har konsert i stua vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #632 Del Skrevet 9. oktober 2009 I dag er det Franz Ferdinand som står for tur. Jeg er ikke verdens største fan, og har sett de før, men det blir sikkert moro likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #633 Del Skrevet 9. oktober 2009 Synes denne er søt jeg! :rødme: Den er jo i den nye VG-reklamen.. Søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 9. oktober 2009 #634 Del Skrevet 9. oktober 2009 Bra å høre at man ikke er alene om å være cocktail-bitch Kan bli det jeg også. Hva er vitsen med å danse oppå meg liksom?! Kos deg på konsert i dag også, Mazzi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 9. oktober 2009 #635 Del Skrevet 9. oktober 2009 Synes denne er søt jeg! :rødme: Den er jo i den nye VG-reklamen.. Søt! Nusselig ja Jeg la den inn på fb min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. oktober 2009 #636 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har du smakt barcardi razz, Ida-Kristine? Det er sykt godt, med cola Eller smirnof razz, den har mer prosent. Er helt sykt godt, anbefalles! Så klart, det er den jeg hiver nedpå Imorra skal kjære ha bursdagsfest, og jeg har ikke noe å drikke på Smirnoff razz har jeg ikke hørt om! Skal på polet med kjære imorra, så får se da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 9. oktober 2009 #637 Del Skrevet 9. oktober 2009 Så klart, det er den jeg hiver nedpå Imorra skal kjære ha bursdagsfest, og jeg har ikke noe å drikke på Smirnoff razz har jeg ikke hørt om! Skal på polet med kjære imorra, så får se da Det smaker akkurat det samme som barcardi, bare med mer prosent. Og hva er det? Jo det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. oktober 2009 #638 Del Skrevet 9. oktober 2009 Det er bra ja Håper du har hatt en fin dag Mazzimor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #639 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg har hatt en finfin dag! Er hjemme igjen fra konsert nå. Den var grei nok, men det tok aldri helt av.. Skjønte dessuten ikke helt vitsen med å avslutte med et 15 minutters raveparty... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. oktober 2009 #640 Del Skrevet 10. oktober 2009 Synd Frænzern ikke levde helt opp da De har noen bra sanger, men det er et stykke imellom dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå