Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme fra konsert.. Ble to treningsøkter i dag gitt! Greit at folk vil fremover på konsert, men når de dytter og herjer og bare er ekle, så blir det en prinsippsak. Da er Mazzi plutselig Monster-Mazzi med verdens største muskler :nigo: Rett og slett en vegg av stål! :fnise: Da spiller musikken plutselig en mindre rolle; bare jeg vinner så er det greit! ..og når jeg først har bestemt meg så vinner jeg! :twisted:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God helg, søte Mazzimor :kose:

håper du får en strålende helg og en goood fredag :klemmer:

Skrevet

:ler:

Jeg kan være sånn på dansegulvet på byen.. :sjenert:

Skrevet

Jeg kan være sånn på dansegulvet på byen.. :sjenert:

Ja jeg og. Faen jeg blir så irritert av kjerringer som tror de eier dansegulvet. Hva som får de til å tro at de er greit å danse oppå meg? Dytte og vrikke ass'en opp i tryne mitt? Nei da kommer sinte Titt fram :hakeslepp:

Skrevet

Sånn blir jeg og med et par alkoholenheter innabords.. :flau:

Skrevet

..me too...og bare littelitt tøff-i-trynet :fnise:

Skrevet

Bra å høre at man ikke er alene om å være cocktail-bitch :fnise:

Skrevet

Søtinger! :fnise:

Nå har vi amadinepoteter i ovnen, biff til temperering på kjøkkenbenken og rødvin til noen graders nedkjøling i kjøleskapet :spise:

Snart klart for ny konsert. Kunne sikkert trengt litt mer søvn, men sånn blir det ikke.. :digge:

Skrevet

Hvilken konsert er det i dag? :)

Vi har konsert i stua vi :lol:

Skrevet

I dag er det Franz Ferdinand som står for tur. Jeg er ikke verdens største fan, og har sett de før, men det blir sikkert moro likevel! :jepp:

Skrevet

Synes denne er søt jeg! :rødme: Den er jo i den nye VG-reklamen.. Søt! :jepp:

Skrevet

Bra å høre at man ikke er alene om å være cocktail-bitch :fnise:

:fnise: Kan bli det jeg også. Hva er vitsen med å danse oppå meg liksom?! :kjefte:;)

Kos deg på konsert i dag også, Mazzi! :klemmer:

Skrevet
Synes denne er søt jeg! :rødme: Den er jo i den nye VG-reklamen.. Søt! :jepp:

Nusselig ja :) Jeg la den inn på fb min :sjenert:

Skrevet
Har du smakt barcardi razz, Ida-Kristine? Det er sykt godt, med cola :sikle: Eller smirnof razz, den har mer prosent. Er helt sykt godt, anbefalles! :jepp:

Så klart, det er den jeg hiver nedpå :ler: Imorra skal kjære ha bursdagsfest, og jeg har ikke noe å drikke på :sukk:

Smirnoff razz har jeg ikke hørt om! Skal på polet med kjære imorra, så får se da :)

Skrevet
Så klart, det er den jeg hiver nedpå :ler: Imorra skal kjære ha bursdagsfest, og jeg har ikke noe å drikke på :sukk:

Smirnoff razz har jeg ikke hørt om! Skal på polet med kjære imorra, så får se da :)

Det smaker akkurat det samme som barcardi, bare med mer prosent. Og hva er det? Jo det er bra :lur:

Skrevet

Det er bra ja :fnise:

Håper du har hatt en fin dag Mazzimor :klem:

Skrevet

Jeg har hatt en finfin dag! Er hjemme igjen fra konsert nå. Den var grei nok, men det tok aldri helt av.. Skjønte dessuten ikke helt vitsen med å avslutte med et 15 minutters raveparty... :roll:

Skrevet

Synd Frænzern ikke levde helt opp da :rolleyes:

De har noen bra sanger, men det er et stykke imellom dem :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...