Minttu Skrevet 8. oktober 2009 #601 Skrevet 8. oktober 2009 Høres flott ut Bortsett fra pilsen Det smaker så jævli vondt. Eneste gangen jeg har drukket det uten at det har gjort meg noe, var på Hove i fjor. Da drakk vi på torsdagen og da hadde jeg jo nesten ikke spist noe siden lørdag eller noe.. Så jeg ble jo ganske full av ingenting, jeg ramla av stolen etter et par cider og et glass bacardi Men da drakk jeg faktisk øl, men jeg kjente ikke smaken av noe så da gjorde det ikke noe
TittTitt Skrevet 8. oktober 2009 #602 Skrevet 8. oktober 2009 Høres flott ut Bortsett fra pilsen Det smaker så jævli vondt. Eneste gangen jeg har drukket det uten at det har gjort meg noe, var på Hove i fjor. Da drakk vi på torsdagen og da hadde jeg jo nesten ikke spist noe siden lørdag eller noe.. Så jeg ble jo ganske full av ingenting, jeg ramla av stolen etter et par cider og et glass bacardi Men da drakk jeg faktisk øl, men jeg kjente ikke smaken av noe så da gjorde det ikke noe Hehe tidig Jeg og er sånn som ike tåler så mye. Men var i tyrkia no med en venninne, og da ble jeg dritings, seriøst dritings av 1 øl og 2 drinker. Det var vel og merke mer sprit i drinken enn blandevann da, men allikavel. Jeg ble så full at jeg måtte gå å legge meg
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #603 Skrevet 8. oktober 2009 Høres flott ut Bortsett fra pilsen Det smaker så jævli vondt. Eneste gangen jeg har drukket det uten at det har gjort meg noe, var på Hove i fjor. Da drakk vi på torsdagen og da hadde jeg jo nesten ikke spist noe siden lørdag eller noe.. Så jeg ble jo ganske full av ingenting, jeg ramla av stolen etter et par cider og et glass bacardi Men da drakk jeg faktisk øl, men jeg kjente ikke smaken av noe så da gjorde det ikke noe Hove i fjor sier du? Øl er godt! Særlig sammen med lakrispastiller! Hehe tidig Jeg og er sånn som ike tåler så mye. Men var i tyrkia no med en venninne, og da ble jeg dritings, seriøst dritings av 1 øl og 2 drinker. Det var vel og merke mer sprit i drinken enn blandevann da, men allikavel. Jeg ble så full at jeg måtte gå å legge meg Såpass!
Gjest Miam Skrevet 8. oktober 2009 #604 Skrevet 8. oktober 2009 Haha, artige historier ute og går ja! Jeg har bare drukket øl en gang, altså SKIKKELIG drukket, og det var i Volda for to år siden når jeg hadde bursdag. Studenter pluss lite penger, og 32 kr øla er ikke bra! Det ble 5-6-7 MUGGER øl på bordet vårt, og det gikk jammen ned, for pinadø måtte vi ikke drive med drikkeleker, og man kan jo ikke IKKE drikke når man taper Er ingen fan av øl
Minttu Skrevet 8. oktober 2009 #605 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hehe tidig Jeg og er sånn som ike tåler så mye. Men var i tyrkia no med en venninne, og da ble jeg dritings, seriøst dritings av 1 øl og 2 drinker. Det var vel og merke mer sprit i drinken enn blandevann da, men allikavel. Jeg ble så full at jeg måtte gå å legge meg MEN, jeg klarer å få ned en hel bacardi flaske uten problemer og uten å bli dårlig til og med.. Så sant man er i riktig form og humør den dagen. Klarte det natt til 1 og 17 mai i år og noen ganger før, men da var man russ så da er alt mulig eller?? Hove i fjor sier du? Øl er godt! Særlig sammen med lakrispastiller! Såpass! Var du der? Hove i fjor var supert!! Men teite, dumme kjæresten min var ikke med, så jeg gråt litt for meg selv hver kveld pga det og fikk ut noen tårer når jeg tenkte på han Men utenom det var det helt knall! Til og med iskald dusjing går under gode minner Jeg var med en kompis av meg da Kjent han i flere år, men det var første gangen jeg møtte han. Og da var vi liksom med hverandre i en uke, flott at vi klikka like bra live som over nettet Var med noen jenter også, så var ikke helt alene med han så klart. Hahah jeg kunne skrivd ned alt om Hove :') Endret 8. oktober 2009 av Ida-Kristine
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #606 Skrevet 8. oktober 2009 Har vært der alle tre gangene jeg! Det er jo i hjembyen min, må vite..
DDuck Skrevet 8. oktober 2009 #607 Skrevet 8. oktober 2009 åååå jeg ville på Hove når Incubus spilte der!! :dåne: Det er jo bare tidenes band!!! Helt fantastisk!
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #608 Skrevet 8. oktober 2009 Fotografen har lagt ut bilder av oss på hjemmesida si..
Gjest Ansjoni Skrevet 8. oktober 2009 #609 Skrevet 8. oktober 2009 Fotografen har lagt ut bilder av oss på hjemmesida si.. Og det betyr at vi må få linken
Minttu Skrevet 8. oktober 2009 #610 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg syns nesten jeg også kan få se Du kan få se alle de fine hove bildene jeg har, jeg var fin i fjor sommer ass Søt da, men har forandra meg litt Men da må du nok bli venn med meg på face, eller, er det sånn link man kan gi folk? Var der kun i fjor jeg, og det var så gøy! Bullet For My Valentine, Dimmu Borgir, Coheed and Cambria, Panic At The Disco.. Alt bra liksom Men hører bare på BFMV nå da, bare sjekk avataren åååh, elsker stedet! heldiggris Endret 8. oktober 2009 av Ida-Kristine
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #611 Skrevet 8. oktober 2009 Og det betyr at vi må få linken Klabert! Jeg syns nesten jeg også kan få se Du kan få se alle de fine hove bildene jeg har, jeg var fin i fjor sommer ass Søt da, men har forandra meg litt Men da må du nok bli venn med meg på face, eller, er det sånn link man kan gi folk? Var der kun i fjor jeg, og det var så gøy! Bullet For My Valentine, Dimmu Borgir, Coheed and Cambria, Panic At The Disco.. Alt bra liksom Men hører bare på BFMV nå da, bare sjekk avataren åååh, elsker stedet! heldiggris Bullet for my valentine! Sender deg en pm med link til fotografen + navnet mitt så du kan legge meg til på ansiktsboka!
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #613 Skrevet 8. oktober 2009 Har ikke hørt på de sånn superlenge, men jeg liker det jeg har hørt! Har ei venninne som er suuuperfan, så har vel blitt litt påvirka..
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #614 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg la ut linken til fotografbildene på gruppa vår!
Minttu Skrevet 8. oktober 2009 #615 Skrevet 8. oktober 2009 (endret) De er best :') De var i Oslo 2.desember i fjor, jeg og kjære var der! Kjære fikk dårlig samvittighet for at jeg skulle dra alene, så han ble med Uansett, jeg sto i kø i regn i rundt 2t.. Men jeg sto fremst, rett foran vokalisten :') finefinejegfikktatt Endret 8. oktober 2009 av Ida-Kristine
Minttu Skrevet 8. oktober 2009 #616 Skrevet 8. oktober 2009 Snillesnille og finefine du Nydelig brud! (haha presterte å skrive brus først )
Mazilla Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #617 Skrevet 8. oktober 2009 Tror jeg gjør meg dårlig som brus!
TittTitt Skrevet 8. oktober 2009 #619 Skrevet 8. oktober 2009 Har du smakt barcardi razz, Ida-Kristine? Det er sykt godt, med cola Eller smirnof razz, den har mer prosent. Er helt sykt godt, anbefalles!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå