Gå til innhold

Mazzis bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og til meg, gjerne begge :sjenert:

Ha en superduper dag Mazzi :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pm sendt til alle tre! :jepp:

Sov litt lengre enn planlagt i dag, men nå er jeg oppe og snart i gang med dagens gjøremål.. :Gjesp:

Gjest Neferet
Skrevet

Fint bilde!! :rødme:

Lykke til med dagens gjøremål, trøtten til tross! :klem:

Skrevet

Tenkte bare jeg skulle fortelle at på Meny idag har jeg funnet en ny kjeks!

Orangino Soft Cake fra Schâr.

Det slike kjeks som er myke i bunn, appelsingele inni og sjokoladetrekk oppå.

Gode....

Skrevet

Ja, de har jeg sett på Ultra! :jepp: Har aldri prøvd de da, men hvis de var gode kan det godt være jeg gjør det en gang. Takk for tipset! :helen:

Skrevet
Og meg?? :sjenert:

Gjerne fra dere begge tre! :ler:

Meg og vær så snill og takk!! :hoppe:

Skrevet

La likegjerne ut linken på facebook jeg! :jepp:

Skrevet

Lurt!! Kjempefint bilde av dere!!

Jeg ble sittende å se på de andre bildene der, og HVA SKJER med paret på bilde 9, simulerer mannen at han tar henne bakfra eller hva?? Og hun holder på å le seg i hjel? :klø: Merkelig...

Skrevet

Jeg har lurt på det samme! :ler: De hadde jo "litt" sære navn og klær, så de måtte vel gå for noe litt alternativt? :fnise:

Skrevet

No har jeg sett bildene, og herregud så fine!! Jeg blir helt rørt jeg. Og den fine kjolen!!! :jepp: Du var skikkelig pen. Nydelig kjole =) Likte spessielt det bilde der mannen din lå under kjolen din, lurer på hva han gjorde der under :fnise: Når giftet dere dere?

Skrevet

Så fine ord fra deg, TittTitt! :rødme: Gifta oss 1.august. Føles på en måte som nettopp, men på en annen måte har det liksom "alltid" vært sånn.. ;)

Skrevet

Glutenfrie kanelboller i ovnen, håper de blir gode! :arwen:

Hva gjør man vel ikke for å utsette skolearbeid og klesvask.. :sjenert:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Pm sendt til alle tre! :jepp:

Så fiiine dere var! :rødme:

Skrevet

Jeg lurte også litt på det ta-meg-bakfra-bildet :ler:

Skrevet
:hug: til verdens søteste mazzimor! håper du får en fin dag søta :)
Skrevet

:rødme: Tusen takk, Misofina! :klem: Sitter her med nylagd kaffe og skal straaaks legge bort pcen til fordel for litt pensumlesing. Er nødt til å være mer effektiv i dag enn de siste dagene! :sukk:

:klemmer:

Skrevet
:rødme: Tusen takk, Misofina! :klem: Sitter her med nylagd kaffe og skal straaaks legge bort pcen til fordel for litt pensumlesing. Er nødt til å være mer effektiv i dag enn de siste dagene! :sukk:

:klemmer:

Lykke til med lesing vennen!! Det hjelper absolutt med nytraktet kaffe! Jeg syns det er veldig godt, men syns neeesten at det til tider lukter bedre enn det smaker :fnise: (er litt rart, jeg er fullstendig klar over det)

Flinka som leser du :klem: skal sende deg masse motivasjons tanker!! Du får tenke på at du får belønning om litt over en uke!! Da er det KG treff :hoppe:

Skrevet

Nydelig bilde av dere :rødme:

...nå fikk jeg lyst på kanelboller...ble de gode?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...