Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja... et sånt hissig monster som bare ligger i senga og spiser sjokolade og synes synd på seg selv..

Apropos sjokolade... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er oppvasken tatt, leiligheten litt ryddigere og badet rent og pent - har til og med skuret veggene! Mens jeg gjorde det satt han godeste på to vaskemaskiner og handla alt vi trenger til helga. Alt under kontroll her, med andre ord! :jepp:

Taco til middag i dag, men det får bli senere. Kan jo ikke lage ny oppvask med en gang! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så mye oppvask, så jeg tok den likegjerne med en gang. Nå er jeg mett og fornøyd.

Også elsker jeg mannen min! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her setter jeg meg godt til rette i sofaen for å se Senkveld, og hva møter meg? Rosenborg.. :spy: :spy: :spy: Og tidenes minst catchy fotballsang.. :hoho:

Synes det er helt merkelig å bo i en by som tar seriegull uten å merke det på byen i det hele tatt! Husker da gullet kom hem til Bergen for to år siden jeg, det var stemning det! *mimre mimre* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en fin kveld til slutt! Litt mindre fint å stå opp "tidlig" for å gå på trening.. Men det føles jo godt etter endt treningsøkt da! :jepp: Jeg ble plutselig kjempesvimmel underveis, men det ga seg heldigvis, så jeg klarte å gjennomføre.

Etter treninga var vi en tur på kafé og gikk litt rundt i byen. Fant ut at Tilbords har -40% på serviset vårt, men vi klarte ikke å huske om vi mangler noe for å ha komplett, så vi kjøpte ingenting.

Nå har vi spist kyllingfilet fylt med kremost&hvitløk, surra i bacon og stekt i ovnen.. :spise: Skal snart på kino en tur. Koselig kjærestedag! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du har en herlig lørdag! :rødme:

Er det kyllingen som var her på kg? :fnise: Det ser så godt ut :sikle:

Kos deg masse i kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her setter jeg meg godt til rette i sofaen for å se Senkveld, og hva møter meg? Rosenborg.. :spy: :spy: :spy: Og tidenes minst catchy fotballsa

:scorpis:

Rosenborg!

:hjerte:

Ødela jeg boka di nå, eller?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om du har en herlig lørdag! :rødme:

Er det kyllingen som var her på kg? :fnise: Det ser så godt ut :sikle:

Kos deg masse i kveld :klem:

Har det vært noe sånt her? :klø: Vi har lagd sånn i mange år vi.. :fnise:

Håper du koser deg med kjærestekveld! :hjerte:

Hva skal dere se?

:klemmer:

Vi så Se opp, i 3D originalversjon uten tekst. Jeg synes den var sånn passe, mens han godeste lo gjennom hele filmen.. :ler:

:scorpis:

Rosenborg!

Ødela jeg boka di nå, eller?

:sjarmor:

:riste: Å nei du! Det er nok ikke så lett! :fnise:

Jeg har kanskje sagt det før, men jeg kan godt si det igjen: Jeg er nesten mer fan av selve livet og stemninga rundt enn selve fotballkampene, og på det nivået kan Bergen og Trondheim på ingen måte sammenliknes. Her har vi ikke merka noe til at byen faktisk har hatt serielederen hele sesongen, mens i Bergen hører og ser du at Brann er laget enten det er kamp eller ei. Unger i vogn, kjerringer med rullator, alle har Brannklær og engasjement! :hjerte: Og den stemninga som var på Festplassen i Bergen uke etter uke da Brann hadde sjansen til å avgjøre serien for to år siden, med kamp på storskjerm og fyrverkeri klart, det skal du lete lenge etter! Da de vant, og hele laget og ordføreren og alle som betyr noe i byen stilte opp på scenen, alle bilene kjørte kolonnekjøring og tuta i gatene.. Helt galskap! :jepp: Det er fotball for meg, og der har Trondheim/Rosenborg ingenting å stille opp med! :riste:

Så nei, du ødela ikke boka mi! :fnise:

Kjenner jeg ble litt revet med her nå.. :sjenert:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da de vant, og hele laget og ordføreren og alle som betyr noe i byen stilte opp på scenen, alle bilene kjørte kolonnekjøring og tuta i gatene.. Helt galskap! :jepp:

........og det var den kvelden jeg var i Bergen for å prøve brudekjolen og havnet midt oppi galskapen :hoho: Ca ALLE gatene var stengt og jeg skjønte ingenting - jeg hadde jo ikke fått med meg at det var cupfinale :skratte: Jepp, jeg er under middels interessert i fotball :skratte:

Men det skal bergenserene ha, feste kan de :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :hoho: Finner den så klart ikke igjen på KG etter dumme forandringa.. Men du finner den her :) Kommer du ikke rett inn på den, så er den på 30 September :)

Endret av Ida-Kristine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den likna forsåvidt litt på den vi pleier å lage! :Nikke:

Søndag formiddag. Akkurat kommet oss opp av senga etter en lang oppvåkningsprosess.. :lur: Har lagd meg kaffe og er klar for å skrive litt på oppgaven.

Håper alle får en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Ansjoni
Ble ikke så mye oppvask, så jeg tok den likegjerne med en gang. Nå er jeg mett og fornøyd.

Også elsker jeg mannen min! :strix:

Noe du ga utrykk for i den lange oppvåkningsprosessen i dag eller...:lur:?

:fnise:

Håper du får en fin søndag, Mazilla! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe du ga utrykk for i den lange oppvåkningsprosessen i dag eller...:lur:?

Det var vel helst han som ga uttrykk for det i dag morges.. :lur:

hei vennen :klem:

sniker innom med en søndags :klem: til deg!! håper du får en finfin kveld videre :)

Takk for det! :klemmer:

Har en fin kveld jeg, bortsett fra at jeg er lei av å føle meg fyllesyk. Har vært det i en uke nå.. :sukk:

Håper det går bedre med laget ditt i resten av kampen! :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, håper du føler deg bedre fortere enn fortest!! sender deg masse masse :klemmer::kose::klem::klem1:

sikker på at det ikke er en minimazzi? :sjenert:

Ja, vi håper på det beste her!! :Nikke:

hadde de bare scoret i motstanderens mål så :klaske:

men vi gir ikke opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...