Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det var sånne som dette, med fotografbildene våre. Tenkte det kunne være en fin julegave til besteforeldre og sånt, men de ble så dårlige at jeg må revurdere akkurat det! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var sånne som dette, med fotografbildene våre. Tenkte det kunne være en fin julegave til besteforeldre og sånt, men de ble så dårlige at jeg må revurdere akkurat det! :snurt:

Stilig det var da, men utrolig kjipt at det ble så dårlig kvalitet, for reklamen gir jo ikke akkurat utrykk for det. :(

Æsj... tilbake i tenkeboksen igjen da... med tanke på julegaver...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt bildene ikke ble gode :( Søskenbarnet mitt laga faktisk en sånn hardback bok med bilder, hun bare sendte inn bilder til en fotobutikk, husker ikke hvilken, også valgte hun hvordan bildene skulle plasseres og sånt, også fikk hun hente boka når den var ferdig. Bildene ble knallgode, kanskje du bør høre med en fotobutikk i nærheten :) Håper du finner utav det da! Dumt det ikke ble slik du trodde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg:

Ikke snakk om julegaver alt NÅ!!

Får angstanfall av det hele tror jeg... :fnise:

:klemmer:

Jeg har egentlig ikke begynt å tenke på julegaver jeg heller, bortsett fra disse bryllupsbildegreiene! Har goooood tid enda! :nigo:

Så dumt bildene ikke ble gode :( Søskenbarnet mitt laga faktisk en sånn hardback bok med bilder, hun bare sendte inn bilder til en fotobutikk, husker ikke hvilken, også valgte hun hvordan bildene skulle plasseres og sånt, også fikk hun hente boka når den var ferdig. Bildene ble knallgode, kanskje du bør høre med en fotobutikk i nærheten :) Håper du finner utav det da! Dumt det ikke ble slik du trodde!

Dette var jo fra JapanPhoto, og jeg henta de i butikk, så det skulle jo være god kvalitet. Testvinner og allting.. :sukk: Har tenkt å lage en hardback-bok også, til oss selv, men tror neppe den blir fra JapanPhoto.. ;)

Nå har vi spist lasagne og jeg har skrevet ferdig de takkekortene broren min skal ta med seg hjem når han drar i morra.

Lurer forresten på når det er mulig å ta en test for å få dette ubeskytta-sex-spøkelset ut av hodet.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dakar Mazzien! Om du har mensen snart kan du jo ta en test da, aner ikke om der er tester som funker noe særlig før den tid jeg? Clear Blue digital? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er bare at jeg ikke har peiling på hvordan syklusen min er etter pilleslutten, så jeg får vel bare vente og se! :Nikke:

Nå har besøket reist, og vi har allerede rukket å :humpe: ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var helt grei den! :lur: Nå spiser jeg frokost og drikker kaffe og ser på God morgen Norge. Deilig å ta seg god tid om morgenen. Har fri i dag, men synes det var greit å komme seg opp av senga likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fiiiin dag mazzi :klemmer::klem::hug: og bittelittegranne :kline:

....Clearblue slår ut ganske tidlig, men er jo vanskelig å si når du ikke vet helt i syklusen du er er :klø: Men; sikkert greit å ta en test, for å få det ut av verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får se om jeg klarer å vente ei uke til ellerno, og så eventuelt ta en test da! :Nikke:

Nå er jeg på skolen. Skal prøve å få skrevet litt på en metodeoppgave, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe stoffet. Dessuten er det jo mye gøyere å sitte på kg! :sjenert:

Glemte helt å sende masse :klemmer: og :klem: og :hug: tilbake til deg Ekornfrua!

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner oppgaveskriving ikke frister.

jeg vasker gulver og vinduer idag.

KG frister mer for meg og kan du si....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig start du hadde på morgenen da :)

Sjeldent jeg har sånne fine morgener, men får håpe det ordner seg! Kanskje de blir en smule bedre når jeg bor for meg selv, så jeg slipper å ha folk hengendes rundt meg :fnise:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det vel snart 4 uker eller? :) Det skader jo ikke å teste da ihvertfall.. :) Bedre å være på den sikre siden :sjenert:

Men det kan jo ta sin tid før kroppen er i normal modus :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det kan det. Er nesten som å bli kjent med seg selv på nytt dette her! :fnise: Håper bare ikke jeg blir et pms-mensen-smerte-helvete-sjokolade-monster igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...