Mazilla Skrevet 26. september 2009 Forfatter #461 Del Skrevet 26. september 2009 50 minutter styrke og 45 min intervallspinning unnagjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. september 2009 #462 Del Skrevet 26. september 2009 Flinka!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. september 2009 #463 Del Skrevet 26. september 2009 Da kan vel resten av lørdagen nytes med god samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 26. september 2009 #464 Del Skrevet 26. september 2009 Flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. september 2009 #465 Del Skrevet 27. september 2009 Hatt en bra søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. september 2009 Forfatter #466 Del Skrevet 27. september 2009 Har hatt en ekstremt lat dag. Har faktisk ikke kommet så langt som til å stå opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. september 2009 #467 Del Skrevet 28. september 2009 Har hatt en ekstremt lat dag. Har faktisk ikke kommet så langt som til å stå opp.. Høres herlig ut! Du..... Jeg lovet deg oppskriften på piroger for jeg mente jeg hadde det. Men, jeg har nok ikke det, men du kan kikke på sidene til Toro, de er flinke på glutenfrie oppskrifter. http://www.toro.no/index.php?mapping=30&id=11553 her er resultatet. ble så nysgjerrig at jeg måtte søke sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2009 Forfatter #468 Del Skrevet 28. september 2009 Takk, MarianneE! Nå har jeg stått opp for første gang siden lørdag morgen. Får besøk av broren min denne uka, han er på vei til flyplassen i dette øyeblikk. Jeg må på skolen i dag, men han godeste blir hjemme for å ta han imot når han kommer. Ønsker alle en god mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. september 2009 #469 Del Skrevet 28. september 2009 Hei go`jenta!! legger igjen en til deg og ønsker deg en flott mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. september 2009 Forfatter #470 Del Skrevet 28. september 2009 Takk for det, Miso! Er egentlig i en merkelig tilstand av stress, frykt og uvelhet akkurat nå, så jeg kommer sterkere tilbake her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. september 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 29. september 2009 Dagen i dag har i det minste begynt bra, etter at jeg fikk meg en god latter da Signe Tynning på God Morgen Norge spurte den blinde gjesten i studio om han så mye på TV... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 29. september 2009 #472 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Dagen i dag har i det minste begynt bra, etter at jeg fikk meg en god latter da Signe Tynning på God Morgen Norge spurte den blinde gjesten i studio om han så mye på TV... For en herlig start på dagen ....det er endel blinde i samme bygget hvor jeg jobber, og ja; de bidrar til ganske mange morsomme situasjoner Endret 29. september 2009 av LilleEkorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. september 2009 #473 Del Skrevet 29. september 2009 Ikke så heldig spørsmål kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. september 2009 #474 Del Skrevet 29. september 2009 Er det mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. september 2009 #475 Del Skrevet 29. september 2009 Er egentlig i en merkelig tilstand av stress, frykt og uvelhet akkurat nå, så jeg kommer sterkere tilbake her... ? Hva skjer? Å starte dagen med en god latter er Håper fortsettelsen var like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. september 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 29. september 2009 ? Hva skjer? Å starte dagen med en god latter er Håper fortsettelsen var like bra. Vet ikke helt hva som skjer jeg... Tror kanskje kroppen min har litt abstinenser etter p-piller ellerno... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. september 2009 Forfatter #477 Del Skrevet 29. september 2009 Vet ikke helt hva som skjer jeg... Tror kanskje kroppen min har litt abstinenser etter p-piller ellerno... ..og det "feirer" jeg såklart med å tolke alt som graviditetssymptomer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 29. september 2009 #478 Del Skrevet 29. september 2009 Jaaaså? Går du ikke på pillen lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. september 2009 Forfatter #479 Del Skrevet 29. september 2009 Nei, gjør ikke det gitt.. Men vi har ingen planer om mini-mazzi enda på en stund altså.. Synes bare kroppen har fortjent å slippe mer hormontull etter en del år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 29. september 2009 #480 Del Skrevet 29. september 2009 Jøss! Nå var jeg sikker på dere hadde begynt å prøve på en liten en Sikkert ikke så dumt å la kroppen hvile etter lang tid på p-piller nei, men det er jo så greit å gå på de, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå