Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

:vinke: Koselig at dere er innom på morrakvisten, Agnethe og MarianneE! Skjønt, morrakvisten.. Jeg har vært oppe et par timer allerede. Har til og med rukket bort på studentbokhandelen borti gata for å kjøpe ei bok. Nå er det semesteroppgave og kaffe som gjelder! :jepp:

:dåne:

Og jeg har rykte på meg her inne for å være effektiv??

:fnise:

Istedet for effektiv skrev jeg attraktiv siden noen på TV sa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:dåne:

Og jeg har rykte på meg her inne for å være effektiv??

:fnise:

Istedet for effektiv skrev jeg attraktiv siden noen på TV sa det.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så tidlig oppe dere er da damer! Flinkinger :) Håper det går bra med lesinga da! Hørtes ut som om du hadde hatt en super ide den natta da du, hehe :fnise: Er det på natta du gjør den beste tenkinga? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri så tidlig oppe dere er da damer! Flinkinger :) Håper det går bra med lesinga da! Hørtes ut som om du hadde hatt en super ide den natta da du, hehe :fnise: Er det på natta du gjør den beste tenkinga? :jepp:

Innbiller meg at jeg tenker godt om natta, men er egentlig ikke på topp da. Derfor står jeg tidlig opp når det er noe jeg må få gjort. Men har alltid mobilen/notatblokk ved senga, sånn at jeg kan skrive opp ting jeg kommer på hvis jeg våkner i løpet av natta. Problemet er bare at jeg ofte tenker "dette er en så god idé at jeg garantert husker den i morra tidlig".. :sjenert:;)

Hei vennen :klemmer:

sniker innom med en :klem: til deg!! håper du får en fin torsdag!!

Så koselig at du var innom en tur, Miso! :klemmer:

I stad jeg gikk på butikken for å kjøpe litt godteri til oss syke stakkarer. Kom hjem igjen med druer og kiwi (kjempeflink!!), men det ble liksom ikke helt det samme... Har fortsatt lyst på :sjokolade: ! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt lyst på :sjokolade: ! :sukk:

På jobb spiste jeg en muffins, før middag spiste jeg to kjeks og etter middagen spiste jeg gele og en halv japp :skratte:

Kanskje litt vel mye :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innbiller meg at jeg tenker godt om natta, men er egentlig ikke på topp da. Derfor står jeg tidlig opp når det er noe jeg må få gjort. Men har alltid mobilen/notatblokk ved senga, sånn at jeg kan skrive opp ting jeg kommer på hvis jeg våkner i løpet av natta. Problemet er bare at jeg ofte tenker "dette er en så god idé at jeg garantert husker den i morra tidlig".. :sjenert:;)

:fnise: Tenkte å foreslå notatblokk, men da vet du jo om det trikset allerede. Du får begynne å skrive det ned uansett da, vettu. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb spiste jeg en muffins, før middag spiste jeg to kjeks og etter middagen spiste jeg gele og en halv japp :skratte:

Kanskje litt vel mye :sjenert:

Ble plutselig litt sjokolade her også, for han godeste gikk på butikken en tur. Har foreløpig klart å begrense meg sånn noenlunde da! :sjenert:

:fnise: Tenkte å foreslå notatblokk, men da vet du jo om det trikset allerede. Du får begynne å skrive det ned uansett da, vettu. ;)

Problemet med notatblokk er bare at man må slå på lyset, og da våkner jo han godeste også. Derfor pleier jeg å skrive meldinger på mobilen og lagre de som kladd. Tanken er jo egentlig å skrive ned, men i ørska midt på natta er det ikke alltid like lett å tenke fornuftig! :fnise:

Hadde muntlig presentasjon av semesteroppgaven på skolen i dag. Poenget var at det skulle være et forum for å få respons på idéer vi hadde. Jeg hadde egentlig ikke helt klart å formulere for meg selv hva jeg var på jakt etter, og da ble det jo ganske vanskelig å få noe respons også. Fikk, på et underlig vis, noe ut av det likevel, så nå har jeg en litt klarere tanke om hvordan jeg skal gå frem! Ikke bare-bare å ta fag som er helt nye for meg.. ;)

Dagens fine kommer snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens fine :)

-Kom meg opp av senga på planlagt tidspunkt

-Kafé

-Kom hjem til nydelig wok

-Brannalarmen gikk, men slutta å ringe før vi rakk ut i regnet

-Omsider funnet ut hvordan jeg skal angripe semesteroppgaven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plan for formiddagen:

-Trene

-Seminar

-Oppgaveskriving, forhåpentligvis proppet med energi og gode idéer etter treningsøkt og kaffe

Ha en fin fredag, folkens! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! :) Boka mi har visst blitt rene skoledagboka! :fnise: Burde sikkert hatt en egen bok for alt skolepjattet, men samtidig så er det jo det jeg driver med for tida, så jeg er redd denne boka hadde blitt rimelig tynn hvis jeg ikke skulle nevne skolen her! ;)

Snart er det tid for å lage hjemmelagd pizza i Mazziheimen. Må bare være fornuftig litt lengre først. Har planer om å få skrevet masse på oppgaven min i helga, men får se hva det blir til. Har litt lyst på rødvinen vi fikk i bryllupsgave også.. :sjenert: Kanskje det blir :vin: og oppgaveskriving i kveld! :jepp: Trenger jo ikke å drikke så mye at oppgaven forsvinner helt ut på viddene heller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe rødvin, men har hatt en fin dag likevel:

Dagens fine :)

-Bestilt 3 kule t-skjorter :nigo:

-Trening i dag morges

-Masse god kaffe

-Vært på semesterets siste fredagsseminar

-Meldt :sol: og varmt i morra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! Håper du også får en fin lørdag, Ida-Kristine! :klem:

Nå er jeg godt i gang med dagens arbeidsøkt. Har i grunnen ingen andre planer for dagen enn å gå meg en tur i sola etterhvert. Deilig å ha helt blanke ark i kalenderen! :jepp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta forresten på p-piller for en liten stund siden, og har ikke fått ordna oss noe nytt enda, så i går ble det visst litt :sengekos: uten noen form for beskyttelse.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...