Gå til innhold

Mazzis bok

Mazilla

Anbefalte innlegg

Nå har vi gått tur i -14 og sett på julegatene som ble tent i går. Jeg har lagd nydelig kakao (i all beskjedenhet! :fnise: ), med ekte sjokolade og butterscotch, og selvfølgelig en liten kremtopp :kaffekopp: Har tent lys, og alt er bare bra! :nigo: Bortsett fra at han godeste velta et glass vann i tøflene mine, så jeg må klare meg uten et par dager.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fem mailer sendt. Det får være nok skolearbeid for i dag. I verste/beste fall skal jeg gjøre første intervju allerede til tirsdag! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra! jeg synes det var skikkelig kleint til å begynne med, og jeg hadde ikke så god kjemi med informanten. Likevel gikk det veldig bra etterhvert.

De folkene du skal snakke med - er det sånne som ikke er vant til å bli intervjuet? Hvor lange intervju skal du ha? Snakke med mange? *nysgjerrig*

God mandag, forresten!

*setter igjen kaffekopp og gode arbeidsvibber*

:kaffekopp::gave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde noen intervjuer i vår i forbindelse med et forskningsprosjekt, og merka fort at kjemien varierer veldig. Denne gangen har jeg bestilt bare informanter jeg har god kjemi med! :fnise:

De er nok ikke spesielt vant til å bli intervjuet, men de fleste jeg har vært borti fra det miljøet er veldig åpne og hyggelige. Jeg tipper hvert intervju vil ta rundt 30-40 minutter. Jeg skal i første omgang gjøre 15 intervjuer, men må kanskje supplere med en annen type informanter senere.

Takk for kaffe og arbeidsvibber :) Skal komme meg på lesesalen snart, håret mitt må bare tørke først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi gått tur i -14 og sett på julegatene som ble tent i går. Jeg har lagd nydelig kakao (i all beskjedenhet! :fnise: ), med ekte sjokolade og butterscotch, og selvfølgelig en liten kremtopp :kaffekopp: Har tent lys, og alt er bare bra! :nigo: Bortsett fra at han godeste velta et glass vann i tøflene mine, så jeg må klare meg uten et par dager.. :ler:

Ååååå det hørtes kjempekoselig og fantastisk godt ut! :nigo:

Jeg var på en nyoppdaget(av meg iallefall) bitteliten kafe her i byen i helga som hadde hj.laget sjokoladetrøfler og varm sjokolade laget med belgisk sjokkis. Mmmm! Gjelder å kose seg selv om det er kaldt ute! :) Håper tøflene dine tørker fort så du slipper å være kald på beina forresten! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, hørtes deilig ut med kakao!! Hva er butterscotch (?) ? :sjenert:

Du er godt i gang med skolearbeidet ser jeg! flink du er! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå det hørtes kjempekoselig og fantastisk godt ut! :nigo:

Jeg var på en nyoppdaget(av meg iallefall) bitteliten kafe her i byen i helga som hadde hj.laget sjokoladetrøfler og varm sjokolade laget med belgisk sjokkis. Mmmm! Gjelder å kose seg selv om det er kaldt ute! :) Håper tøflene dine tørker fort så du slipper å være kald på beina forresten! :fnise:

Det var deilig! Kakaoen smaker mye bedre etter å ha vært ute i kulda :) Jeg elsker sånne små kaféer "ingen" andre vet om. Herlig! :hjerte:

Mmmm, hørtes deilig ut med kakao!! Hva er butterscotch (?) ? :sjenert:

Du er godt i gang med skolearbeidet ser jeg! flink du er! :klemmer:

:klemmer:

Det riktige er vel å si at jeg brukte butterscotch-kaffesirup. Denne her. Det er en sånn smakssirup man kan bruke i kaffe latte o.l., men som også er kjempegodt i kakao. Riktignok i små mengder! ;)

Prøver så godt jeg kan å være litt flink, for jeg må jo bare være det. Nå har jeg henta båndopptaker på skolen, så jeg er klar for morgendagens intervju. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende! :redd: Forhåpentligvis går det greit. Har googla dem jeg skal intervjue, og de ser ut som ok folk! :ler:

Fant ut i går kveld at jeg må ha nye sko til julebordet vi skal på til lørdag. Prøvde de jeg hadde tenkt å gå med, og oppdaga at den ene var høyere enn den andre. Hadde rett og slett slitt bort den ene hælen! :dåne: Liker ikke å kjøpe sko, så kanskje jeg bare skal hoppe i det i dag mens han godeste uansett er på jobb og holder kurs.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så festlig dere har det her da! :ler:

Jeg dro ut på skoshopping og kom tilbake med en kjole, en genser og en pose klementiner. Nå har jeg altså to kjoler jeg ikke har sko til, ikke bare en, så det går jo fremover på et vis (?) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sko shopping er ikke noe morsomt! Så jeg har med andre ord pent lite med sko :lol: Og det jeg har er to par DC sko (manne sko i tillegg..), to par vintersko, to par støvletter, et par joggesko og snowboardsko :ler:

Det verste er at jeg skulle hatt sko til lørdag, skal på julebord og bursdag.. Håper du får tak i deg sko! :)

Og lykke til i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par vintersko og et par støvletter jeg.. :sjenert:

Oppdaga nettopp dette! :hakeslepp: Dette har vi venta på, og nesten gitt opp, og så skjer det akkurat når ungen vår er halvannen-to måneder.. :bond::sukk::sur::snurt:

Sånn er det å bli voksen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

System of a Down!!! Sammen igjen, hurra! Det hadde jeg nesten gitt opp også

Men hva skjer med å bare spille i Europa? wtf!? :sinna:

Satser på noen US-datoer etterhvert også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...