Mazilla Skrevet 17. november 2010 Forfatter #3421 Del Skrevet 17. november 2010 Her er den Kan ta en kjapp oppsummering: Mazzilusken er ei jente, vi har kjøpt vogn brukt på finn.no, termin er (som sagt 21.april), og jeg er fortsatt i full vigør Har nok å henge fingrene i, ja. Det går stort sett fint, men innimellom blir jeg litt motløs og får ikke gjort noe som helst. Prøver å ha færrest mulig sånne dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. november 2010 Forfatter #3422 Del Skrevet 18. november 2010 spikke sage lime banke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3423 Del Skrevet 19. november 2010 Savner på lesesalen, spesielt på kalde dager som i dag. Vanlig kaffe frister fortsatt ikke, og pulverkakaoen jeg kjøpte for noen dager siden var altfor søt. Nå har jeg kjøpt meg Nescafé Double Choca Mocha, etter å ha lest så mye om den inne hos MarianneE. Venter på at den skal bli kald nok til å smake nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. november 2010 #3424 Del Skrevet 19. november 2010 Åh, så bra at det ikke bare er jeg som synes at sånn pulverkakao fort blir for søtt! Du skulle smakt noen av pulvervariantene jeg kom over i England du - det er noe av det jæ*** jeg har vært borti. Hvordan er fredagen så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3425 Del Skrevet 19. november 2010 Fredagen har ikke vært så effektiv som jeg hadde ønsket. Kom meg ikke til skolen før klokka var halv ti, fordi jeg måtte vente på at håret skulle tørke før jeg kunne gå ut. Snart er det forelesning, men jeg må nesten prøve å få lest litt til før det! Gleder meg veldig til å bli ferdig med forelesninger! Bare ei uke igjen, så er det slutt. Da får jeg utrolig mye KG-tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. november 2010 #3426 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Hah, jeg slår deg - jeg var her ti over ti, faktisk! (æsj) Kos deg (?) på forelesning! Endret 19. november 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3427 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg er så lei! Pratehuene på lesesalen har hjemmeeksamen, og jeg føler snart at jeg ville vært i stand til å bestå eksamen selv uten å ha fulgt faget. De prater og prater og prater og prater.... Blir sprø! Kan liksom ikke si noe heller, for vi er jo en stor "klasse" hvor alle egentlig bare er blide og hyggelige venner med god stemning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. november 2010 #3428 Del Skrevet 19. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3429 Del Skrevet 19. november 2010 Har fått svar fra veilederen min. Med ett ble det litt vanskelig å konsentrere seg om forelesninga, jeg vil tilbake til lesesalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3430 Del Skrevet 19. november 2010 Hjemme alene for tredje kveld på rad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. november 2010 #3431 Del Skrevet 19. november 2010 Håper du har hatt en fin kveld, selv om du har vært/er litt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. november 2010 Forfatter #3432 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har egentlig det, jeg bare kjeder meg litt. Har ikke hørt noe fra han godeste enda, så jeg blir nok alene en stund til. Men men, han må jo få lov til å kose seg og ha et liv utenfor husets fire vegger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. november 2010 Forfatter #3433 Del Skrevet 21. november 2010 Skolearbeid søndag morgen, Mazzi = Har allerede satt på to vaskemaskiner, og er godt i gang med innleveringen som må inn innen i kveld. Har ikke giddet å gjøre den før, for den føles så overflødig/uviktig. Han godeste sover. Ser deilig ut.. Gleder meg til vi får soverom, så jeg slipper å høre sovelyder når jeg egentlig vil sove selv også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. november 2010 #3434 Del Skrevet 21. november 2010 Åh, må du jobbe samtidig som du kan se at han sover? Been there, done that - IKKE veldig enkelt. Du får taste ekstra høyt, så kanskje han våkner. Lykke til med skriving i dag! Er dte mye arbeid som skal til før du kan levere inn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. november 2010 Forfatter #3435 Del Skrevet 21. november 2010 Han er i dusjen nå Skal bare spise frokost, og så må vi avsted på trening. Ingen av oss er motiverte, så det kan bli interessant. Det er ikke mye som må skrives, bare 1-2 sider om tema osv for masteroppgaven. Det føles bare litt meningsløst siden jeg er i gang. De andre skal ikke skrive kontrakt før i januar, så for dem er det litt annerledes. Jeg og min veileder har allerede lagt opp løpet for meg, så jeg ser ikke helt nytten av dette her. Men men, jeg får bare levere et eller annet, så fagkoordinatoren blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. november 2010 #3436 Del Skrevet 21. november 2010 Så flink du er på en søndag! Håper dere har en fin og avslappende kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3437 Del Skrevet 22. november 2010 Var ikke så flink i går likevel, men det er historie nå... Nå er jeg på lesesalen, og bør snart komme i gang med dagens arbeid. Har hatt vondt i hodet omtrent sammenhengende siden fredag, så det spørs hvor lett det blir å få gjort noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. november 2010 #3438 Del Skrevet 22. november 2010 Auda! Håper hodepinen gir seg, det har en tendens til å ta drepen på arbeidslysta. Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3439 Del Skrevet 22. november 2010 Skikkelig bæsj&tiss-humor på lesesalen i dag. Sikkert gøy for de som er med, men ganske slitsomt for meg som prøver å konsentrere meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2010 Forfatter #3440 Del Skrevet 22. november 2010 Får faktisk gjort litt i dag! Har bl.a. sendt en skummel mail jeg har utsatt litt for lenge, og gjort masse småting som det er greit å gjøre underveis, men som tar mye tid. Gleder meg til hjemmeeksamen er over, sånn at jeg kan konsentrere meg 100% om masteroppgaven. Har bare jobba med den i dag, og merker at jeg kommer mye dypere inn i tingene når jeg bare tenker på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå